۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴

قابلیت‌های جدید برای فناوری‌های پوشیدنی اندرویدی

ایتنا- شرکت گوگل اعلام کرده است که نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید برای فناوری‌های پوشیدنی به امکانات بسیار ویژه‌ای مانند اتصال به اینترنت همراه مجهز خواهد بود.
قابلیت‌های جدید برای فناوری‌های پوشیدنی اندرویدی


شرکت گوگل اعلام کرده است که نسخه جدید سیستم عامل اندروید برای فناوری‌های پوشیدنی به امکانات بسیار ویژه‌ای مانند اتصال به اینترنت همراه مجهز خواهد بود.


به گزارش ایتنا از رایورز از پایگاه خبری تحلیلی engadget، به‌روزرسانی جدید Android Wear قابلیت اتصال به اینترنت همراه را برای کاربران به ارمغان آورده است.

کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که سیستم‌عامل Android Wear نسخه ۱.۴ این شرکت به امکانات بسیار ویژه‌ای مجهز خواهد شد.

این امکانات شامل محدوده‌ای فراتر از کاربری عادی و فعلی مچ‌بندها و ساعت‌های هوشمند است. کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های حرکتی به کنترل سیستم روس مچ خود بپردازند برای نمونه می‌توان با بالا و پایین کردن دست در جهتی خاص به امکانات ویژه تعریف‌شده برای این کار دسترسی پیدا کرد و یا این‌که با چرخاندن مچ دست و بازگرداندن آن به وضعیت قبلی می‌توان به صفحه اصلی بازگشت.

البته ممکن است استفاده از این ساختارهای حرکتی در محیط‌های عمومی کمی عجیب و خنده‌دار به نظر برسد ولی این امر می‌تواند موجب شود تا عملا نیازی به دودست برای استفاده از ساعت هوشمند وجود نداشته باشد و دیگر نیازی نباشد تا بار موجود در دستان خود را تنها برای چند ثانیه چک کردن ساعت هوشمند خود بر زمین بگذارید.

 

علاوه بر این، به‌روزرسانی این سیستم‌عامل به نسخه ۴.۱ موجب می‌شود تا بتوانید از ارتباط صوتی شامل ارائه دستور و دریافت اطلاعات به‌صورت راحت‌تری بهره بگیرید زیرا پیش‌ازاین ارتباط صوتی در ساعت‌های هوشمند وجود نداشت.

مسلما این قابلیت برای برقراری تماس‌های تلفنی ضروری است اما در کنار آن می‌توان از قابلیت یاد شده برای دستورات صوتی مانند دریافت اعلانات تلفن هوشمند و یا اعلام زمان استفاده کرد.

البته لازم به ذکر است که تنها تعداد انگشت‌شماری از ساعت‌های هوشمند بلندگوهای لازم برای فعال شدن این قابلیت را در خوددارند پس نمی‌توان انتظار داشت که همه ساعت‌های هوشمند از ارتباط صوتی بهره‌مند شوند. بااین‌حال در صورت لزوم می‌توانید ساعت هوشمند خود را به این نسخه از سیستم‌عامل Android Wear به‌روزرسانی کنید.
 
کد مطلب: 39304
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام