کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر شورای عالی فضای مجازی مطرح کرد؛

اجرای شبکه ملی اطلاعات در اولویت شورای عالی فضای مجازی

خبرگزاری مهر , 23 آبان 1394 ساعت 15:21

ایتنا- فیروزآبادی: با تمامی دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با حوزه فضای مجازی به منظور اجرای مصوبات و تحقق اهداف شورای عالی فضای مجازی تعامل خواهیم داشت.




دبیر شورای عالی فضای مجازی بر اهمیت اجرای شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، ابوالحسن فیروزآبادی در مراسم معارفه قائم مقام و معاونان مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: کار بزرگی بر دوش شورای عالی فضای مجازی گذاشته شده و مقام معظم رهبری این شورا را با قدرت کامل، نقطه کانونی فضای مجازی تعیین کرده‌اند و ما باید بتوانیم حکم ایشان را به واقعیت تبدیل کنیم.

وی در خصوص اهمیت مدیریت و راهبری فضای مجازی در کشور افزود: حتی غربی‌ها با تمامی ابزارهایی که در این حوزه دارند نتوانستند بر آن احاطه داشته باشند بنابراین باید با حکمت، عقلانیت و دقت این وظیفه را اجرا کنیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی، با اشاره به اینکه باید نگرانی رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در حوزه فضای مجازی برطرف شود، افزود: با تمامی دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با حوزه فضای مجازی به منظور اجرای مصوبات و تحقق اهداف شورای عالی فضای مجازی تعامل خواهیم داشت.

در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات علی اکبر جابری مقدم معاون پیشین برنامه‌ریزی، پشتیبانی و منابع انسانی مرکز ملی فضای مجازی، مجتبی جعفری به عنوان قائم مقام و معاون امنیت و امیر خوراکیان معاون محتوا، ابراهیم یافتیان معاون برنامه‌ریزی، پشتیبانی و منابع انسانی، محمدرضا کشاورزی مشاور در حوزه محتوا و حامد دهقان مشاور در حوزه امنیت معرفی شدند.


کد مطلب: 39264

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39264/اجرای-شبکه-ملی-اطلاعات-اولویت-شورای-عالی-فضای-مجازی

ايتنا
  https://www.itna.ir