۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲

تازه‌های بازار دیجیتال؛ از عرضه نوت‌بوکی مخصوص ذائقه ایرانی تا نخستین عرضه گوشی با اینترنت

ایتنا- ورود محصولات از سوی واردکنندگان و توزیع کنندگان طبق نیازهای مشتری همچنان ادامه دارد.
تازه‌های بازار دیجیتال؛ از عرضه نوت‌بوکی مخصوص ذائقه ایرانی تا نخستین عرضه گوشی با اینترنت


این هفته بازار دیجیتال شاهد ورود تازه‌واردهایی از جمله نوت‌بوکی مخصوص ذائقه کاربران ایرانی، جدیدترین مدل موبایل چینی هوآوی، نخستین عرضه گوشی و اینترنت سیم‌کارت و تلویزیون جدید منحنی برای مخاطبان خاص بوده است.


به گزارش ایتنا از فارس، این هفته بازار دیجیتال شاهد ورود محصولات جدیدی در بخش‌های مختلف بازار است.

نگاهی کلی به بازار مصرفی فناوری اطلاعات در هفته‌ای که گذشت نشان می‌دهد ورود محصولات از سوی واردکنندگان و توزیع کنندگان طبق نیازهای مشتری همچنان ادامه دارد و تاثیر خاصی در روند بازار که نشان از تغییر شرایط اقتصادی کشور باشد به چشم نمی‌آید.

نوت‌بوک ایسوس مخصوص کاربران ایرانی
کمپانی تایوانی ایسوس برای کاربران ایرانی یک سری ویژه معرفی کرده است. مدل 7502 از سری نوت‌بوک‌های این شرکت مطابق با سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده است. وزن کم، مشخصات قوی و بدنه فلزی از ویژگی‌های اصلی این مدل است.

بدنه این مدل تمام از جنس فلز است. این دستگاه 21.7 میلیمتر ضخامت و 2 کیلوگرم وزن دارد که به همراه دو پردازنده نسل جدید اینتل عرضه شده است.


این دستگاه مجهز به پردازنده گرافیکی پرقدرت NVidia GTX 950M مجهز به 4 گیگابایت حافظه مستقل گرافیکی است که معمولا در دستگاه‌های مخصوص بازی این موضوع یافت می‌شود. این کارت گرافیک از Direct X 11 پشتیبانی می‌کند که به معنای پشتیبانی از جدیدترین بازی‌های کامپیوتر است.

همچنین پردازنده گرافیکی GTX 950M مجهز به واحدهای مستقل برای اجرای هرچه بهتر تصاویر با کیفیت 4k است.

نوت‌بوک مدل 7502 مجهز به سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای متشکل از لوله‌های حرارتی مسی و دو فن است که این موضوع منجر به کاهش تولید صدا، مصرف انرژی، طول عمر باتری و در نهایت خنک بودن همیشگی سیستم می‌شود.

صفحه نمایش این دستگاه مجهز به فناوری Eye Care ایسوس است. این فناوری از ساتع شدن امواج آبی رنگ مزاحم و مضر برای چشم جلوگیری می‌کند که این موضوع در نهایت باعث افزایش کیفیت تصویر و دید می‌شود.

صفحه کلید این دستگاه از نوع ارگونومیک و براساس حالت دست طراحی شده است که در طولانی مدت از آسیب‌هایی احتمالی کار با رایانه پیشگیری می‌کند.

Huawei Mate S آخرین مدل برند چینی هوآوی در بازار

آخرین مدل برند موبایل چینی هواوی در بازار Huawei Mate S است. این مدل در نوع دو سیم‌کارته عرضه شده است و دارای دوربین 13 مگاپیکسلی فوکوس اتوماتیک و فلش Dual Tone LED است.

Mate S در سایز 5.5 اینچ تولید شده و 156 گرم وزن است.


از جمله امکانات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به پردازنده HiSilicon Kirin 935 Chipset از نوع 64 بیت، صفحه نمایش با رزولوشن 1920 × 1080 FullHD با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، حافظه‌ داخلی 32 گیگابایت، رم 3 گیگابایت با امکان پشتیبانی از حافظه تا 128 گیگابایت، باتری لیتیوم پلیمری 2700 میلی‌آمپر ساعت، اشاره کرد.

Mate S از 4G و NFC نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول به سیستم‌عامل Android Lollipop 5.1 مجهز است.

تلویزیون جدید منحنی OLED برای مخاطبان اندک
شرکت ال‌.جی الکترونیکس جدیدترین تلویزیون OLED خود را در بازار ایران عرضه کرد. اگرچه ال‌.جی معتقد است این تلویزیون‌ها نسل آینده نمایشگرها هستند و برای سال‌ها جانشین تلویزیون‌های فعلی خواهند بود اما تجربه بازار ایران نشان می‌دهد مشتری‌‌های ایرانی به دلایلی از جمله قیمت بالا تاکنون علاقه چندانی به تلویزیون‌های منحنی نشان نداده‌اند.


رنگ مشکی مطلق و زاویه دید کامل با انحنای طبیعی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون‌های OLED است.

رنگ مشکی مطلق موجب قویتر شدن حس عمق و واقعی‌تر بودن تصاویر می‌شود و طراحی منحنی نیز از هر زاویه‌ای کیفیت تصویر ثابتی را ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که چشمان کاربر فاصله برابری از هر قسمت صفحه نمایش دارند.

تمام مدل‌های OLED ضخامت بسیار کمی دارنداما در طراحی پایه و اندازه صفحه نمایش با هم متفاوت هستند.

جدیدترین محصول ال‌.جی از بلندگوهای 40 وات چهار کاناله نیز برای بهبود کیفیت صدا استفاده‌ می‌کند.

نخستین همکاری تولیدکننده گوشی و اپراتور موبایل برای استفاده از اینترنت
اخیرا همچنین برای نخستین‌بار اقدام تازه‌ای توسط شرکت کره‌ای سامسونگ الکترونیکس و یک اپراتور تلفن‌همراه برای استفاده از اینترنت انجام شده است.

این روزها با رواج شبکه‌های پیام‌رسان موبایلی و شبکه‌های اجتماعی، اینترنت یکی از دغدغه‌های مشترکان تلفن‌همراه است و بیشترین کاربری گوشی‌های تلفن همراه هوشمند نیز مربوط به استفاده از اینترنت می‌شود.

در این همکاری مشترک گوشی Galaxy J5 سامسونگ به‌طور اختصاصی با سیم‌کارت یک اپراتور موبایل همراه با 96 گیگابایت ترافیک عرضه شده است.


گوشی Galaxy J5 دارای صفحه‌نمایش پنج اینچی Super AMOLED و پردازشگر چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، دوربین 13 مگاپیکسلی پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی جلو است و از شبکه LTE Cat 4 نیز پشتیبانی می‌کند.
کد مطلب: 39217
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام