کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جیمیل برای شناسایی هرزنامه‌ها به‌روز شد

23 آبان 1394 ساعت 14:05

ایتنا - گوگل موفق شده است میزان خطا در شناسایی نامه‌ها و انتقال آنها به فولدر هرزنامه‌ را به کمر از 0.5 درصد برساند.




شرکت گوگل قصد دارد سرویس پست الکترونیکی Gmail را به‌روز کند تا نسخه جدید بتواند جست‌وجوی دقیق‌تری در فولدرهای Inbox‌ و Spam داشته باشد پست‌های الکترونیکی مهم کاربران را به آنها نشان دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، گوگل با بهره گرفتن از هوش مصنوعی موفق شد فیلتر پست الکترونیکی Gmail را ارتقاء دهد و بخش هرزنامه در آن را به میزان قابل ملاحظه تقویت کند. تا کنون شرایط به گونه‌ای بود که حتی در برخی موارد نامه‌های مهم هم به فولدر هرزنامه‌ها منتقل می‌شدند. ولی گوگل قول داد که با این به‌روزرسانی مشکل مذکور برای همیشه از بین برود.

شرکت گوگل می‌گوید که به واسطه بهره‌گیری از هوش مصنوعی موفق شده است میزان خطا در شناسایی نامه‌ها و انتقال آنها به فولدر هرزنامه‌ را به کمر از ۰.۵ درصد برساند.

این رقم نسبت به آنچه که قبل گزارش شده بود بهتر است و البته گوگل هنوز نتوانسته است به طول کامل محتوای همه نامه‌ها را به درستی تشخیص دهد.

 

گوگل می‌گوید که هم‌اکنون روش شناسایی هرزنامه‌ها در Gmail را تغییر داده است و کاربران از این پس آسان‌تر از گذشته می‌توانند در نامه‌های موجود در فولدر هرزنامه جست‌وجو کنند.

شرکت گوگل روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد: «در برخی موارد ایمیل‌ها به صورت اشتباه به عنوان هرزنامه شناسایی می‌شوند و به صورت خودکار وارد فولدر Trash می‌شوند. سرویس Gmail از این پس با دقت بیشتر در فولدرهای Trash و Spam جست‌وجو می‌کند.»

گوگل می‌گوید که محتوای یک پست الکترونیکی موجود در فولدر Spam با کلیدواژه جست‌وجو شده یکی باید، Gmail نامه مربوطه را در پایان جست‌وجوی انجام شده نمایش می‌دهد.
 


کد مطلب: 39211

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39211/جیمیل-شناسایی-هرزنامه-ها-به-روز

ايتنا
  https://www.itna.ir