۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶

شرکت فیس‌بوک ۳۰۰ میلیارد دلار می‌ارزد

ایتنا - این گزارش باعث شد فیس‌بوک به عنوان هفتمین برند ارزشمند جهان در لیست Standard & Poor معرفی شود.
شرکت فیس‌بوک ۳۰۰ میلیارد دلار می‌ارزد


گزارش مالی فیس‌بوک مربوط به فصل سوم سال جاری میلادی فراتر از انتظار بود و بر اساس آن اعلام شد شرکت توسعه بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان هم‌اکنون سرمایه‌ای بالغ بر ۳۰۶.۴ میلیارد دلار را در اختیار دارد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از یو‌اِس‌اِی تودی، با این اتفاق شرکت جنرال الکتریک که سرمایه آن ۲۹۹.۶ میلیارد دلار محاسبه می‌شود در رتبه پایین‌تری نسبت به فیس‌بوک قرار گرفت و این گزارش باعث شد فیس‌بوک به عنوان هفتمین برند ارزشمند جهان در لیست Standard & Poor معرفی شود.

شرکت بعدی که فیس‌بوک قصد دارد از نظر ارزش مجموع دارایی‌ها آن را پشت‌سر بگذارد آمازون است. ارزش مجموع دارایی‌های آمازون هم‌اکنون ۳۳۶.۵ میلیارد دلار محاسبه می‌شود.

رشد درآمد و ارزش دارایی‌های فیس‌بوک طی یک سال گذشته بسیار قابل ملاحظه است.
این شرکت نخستین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی سهام خود را به صورت عمومی عرضه کرد و در این فاصله زمانی کوتاه موفق شد به این سطح از دارایی برسد.

 

طی چند ماه نخست سال جاری ارزش سهام فیس‌بوک اندکی کاهش یافت. ولی از آن زمان تاکنون همچنان سیر صعودی را دنبال می‌کند. هم‌اکنون هر سهام فیس‌بوک در تالار بورس آمریکا ۳۸ دلار خرید و فروش می‌شود.

لازم به ذکر است ارزش هر سهام فیس‌بوک طی ۱۲ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ برابر افزایش یافت تا این شرکت در جمع برندهای بزرگی چون اپل، گوگل و مایکروسافت قرار بگیرد.
 
کد مطلب: 39162
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
10 سال پول نفت ایران ارزش داره !
دیگه منابع و معادن در یک کشور یک ارزش محسوب نمیشه تنها علم هست که ارزش داره و علم هم دست انسان هاست که میشه نیروی انسانی که خوش بختانه همه در حال فرار از ایران هستند
a
feedback
Iran, Islamic Republic of
....شرکت توسعه بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان هم‌اکنون سرمایه‌ای بالغ بر ۳۰۶.۴ میلیارد دلار را در اختیار دارد.....
این رشد سریع باید ما را به فکر وادارد که چگونه در زمانی کوتاه یک شرکت با تکیه بر دنیای مجازی و استفاده از آن با این سرعت صاحب چنین درآمدی شد ؟ آیا به غیر از این است که قدرت و توان باالقوه این ابزار نوین را متوجه شدند و راهکار کارآفرینی از این شبکه گسترده جهانی را درک کردند.
آیا ما سرمایه ، نیروی انسانی با دانش فنی لازم و امکانات در اختیار نداشتیم ؟ یا مدیریت کارآفرینی در جایی محاسباتش اشتباه بوده و هست ؟ دنیا سرعت گرفته و با تمام توان از این ابزار نوین که مالکیت جهانی دارد ، هر کس در گوشه ای در حال به کار گرفتن آن در جهت کسب درآمد و گسترش رفاه در حوزه زندگی خویش است . هوشیلر باشیم ، که اگر دقت کافی نداشته باشیم جبران خطا بسیار مشکل خواهد بود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام