کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گجتی که ساعت‌های معمولی را به اسمارت‌واچ تبدیل می‌کند

خبرگزاری مهر , 16 آبان 1394 ساعت 11:10

ایتنا- گجت جدیدی با نام Trivoly عرضه شده که به کاربرانش اجازه می‌دهد ساعت‌های معمولی خود را به ساعت‌های هوشمند تبدیل کند.




گجت جدیدی عرضه شده که می‌تواند ساعت‌های معمولی کاربرانش را به اسمارت‌واچ یا همان ساعت‌های هوشمند تبدیل کند.


به گزارش ایتنا از مهر، در سال‌های اخیر، ساعت‌های هوشمند با استقبال چشمگیری از سوی کاربران مواجه شده‌اند و این موضوع باعث ترغیب کمپانی‌های مختلف شده تا تمرکز بیشتری را بر تولید و عرضه اسمارت‌واچ‌ها یا همان ساعت‌های هوشمند داشته باشند.

اما کاربران برای خرید اسمارت‌واچ‌ها باید هزینه نسبتا زیادی را پرداخت کنند. اکنون گجت جدیدی با نام Trivoly عرضه شده که به کاربرانش اجازه می‌دهد ساعت‌های معمولی خود را به ساعت‌های هوشمند تبدیل کرده و از قابلیت یا امکانات جدیدی بهره‌مند شوند.

این گجت، صفحه‌ای دایره‌ای شکل بوده که با کمک چسب به بخش پشتی ساعت کاربران چسبیده و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار آنها قرار می‌دهد که شامل نمایش پیام‌ها، کنترل سلامت یا مدیریت موسیقی‌های در حال پخش است.

Trivoly حدود ۳۰ میلیمتر قطر داشته و ضخامت آن نیز به ۳ میلی‌متر می‌رسد. از ویژگی‌های این گجت می‌توان به مواردی مانند ضد آب بودن یا عمر باتری ۴ روزه اشاره کرد.

این گجت با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که روی اسمارت‌فون‌های کاربرانش نصب می‌شود، در زمانی که پیام یا تماس جدیدی دریافت شود، با استفاده از چشمک یک چراغ LED کاربر را از پیامی که دریافت کرده آگاه می‌کند. رنگ چراغ LED نیز با توجه به سلیقه کاربر تعیین می‌شود.


از دیگر قابلیت‌های این ساعت باید به شمارش تعداد گام‌های کاربران، شمارش ضربان قلب را اشاره کرد یا با لمس حاشیه ساعت می‌توان به تنظیم صدای آهنگی که در حال پخش است پرداخت.

همانطور که گفته شد این گجت از عمر باطری ۴ روزه برخوردار است که تقریبا دو برابر عمر باطری‌های ساعت‌های هوشمندی مانند اپل واچ یا ساعت‌های مبتنی بر اندروید است.


کد مطلب: 39122

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39122/گجتی-ساعت-های-معمولی-اسمارت-واچ-تبدیل-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir