کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جیمیل جواب ایمیل‌هایتان را می‌دهد

سايت خبری همشهري آنلاين , 13 آبان 1394 ساعت 21:33

ایتنا- سرویس هوشمد جدید جیمیل، ایمیل شما را می‌خواند و حتی برای جوابتان هم حق انتخاب قائل می‌شود!




پاسخ هوشمند سرویس جی‌میل گوگل با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند بهترین پاسخ‌ها را به هر ایمیل در اختیار کاربران قرار دهد.


از ابتدا قرار بر اين بود كه ايميل‌ها زندگي انسان را آسان‌تر سازند، اما در عوض به پديده‌هايي زمان‌بر تبديل شده‌اند كه روزانه ساعت‌هاي زيادي از وقت كارمندان را به خود مشغول مي‌كنند.

جیميل به عنوان بزرگترين سرويس ايميل در جهان زماني كه در سال ۲۰۰۴ معرفي شد،‌ كار را براي كاربران ساده‌تر ساخت،‌ اما براساس نتايج يك تحقيق، ايميل‌ها هنوز هفته‌اي ۱۳ ساعت از وقت كاربران را مي‌گيرند.

اكنون گوگل راهكاري براي رفع اين مشكل ارائه كرده‌است: پاسخ هوشمند،‌ نر‌م‌افزاري كه مي‌تواند به برخي از ايميل‌ها به صورت خودكار پاسخ دهد. اگرچه پاسخ دادن به بعضي‌ از ايميل‌ها به دقت و توجه زيادي نياز دارد و تنها يك انسان بايد مسئوليت آن را به عهده بگيرد، بسياري از ايميل‌ها تنها به چند كلمه ساده براي پاسخ نياز دارند.

برنامه پاسخ هوشمند جیميل با استفاده از نرم‌افزار هوش مصنوعي مي‌تواند يك ايميل را خوانده و سه پاسخ متفاوت را براي آن آماده كند.
سپس كاربر يكي از سه پاسخ را انتخاب كرده و بدون نياز به تايپ كردن،‌ آن را ارسال مي‌كند. با اين‌همه امكان ويرايش متن نيز وجود خواهد داشت.

اين سرويس تا پايان اين هفته در نسخه انگليسي اپليكيشن جیميل در اندرويد و پس از آن در iOS فعال خواهد شد اما هنوز درباره فعال شدن آن در نسخه تحت وب جي‌ميل حرفي به ميان نيامده‌است. اين برنامه براساس دو شبكه عصبي ساخته شده‌است كه گوگل آنها را براي درك زبان طبيعي آموزش داده‌است.

شبكه عصبي مي‌تواند با اسكن كردن محتواي هزاران ايميل‌ زبان آنها را بياموزد. در اين سرويس يكي از شبكه‌هاي عصبي براي درك ايميل‌ها و ديگري براي نوشتن پاسخ مورد استفاده قرار مي‌گيرند.


کد مطلب: 39101

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39101/جیمیل-جواب-ایمیل-هایتان-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir