۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶

هوش مصنوعی جیمیل به طور خودکار پاسخ ایمیل‌هایتان را خواهد داد

ایتنا- گوگل در تلاش برای ارتقای فناوری هوش مصنوعی خود است تا روزی رایانه‌هایی بسازد که بتوانند مانند یک انسان صحبت کنند.
هوش مصنوعی جیمیل به طور خودکار پاسخ ایمیل‌هایتان را خواهد داد


اگر دوست دارید از زحمت پاسخ دادن به همه ایمیل‌هایتان خلاص شوید، شانس آورده‌اید. زیرا جیمیل به قابلیت تازه‌ای برای پاسخ‌گویی خودکار به ایمیل‌های دریافتی مجهز شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، قابلیت مذکور از طریق برنامه همراه جیمیل در دسترس است و با هوشمندی محتوای ایمیل‌های کاربران را بررسی کرده و پاسخ‌هایی مناسب برای هر ایمیل تهیه و ارسال می‌کند تا کاربران دیگر نیازی به تایپ کردن نداشته باشند.

البته این خدمات فعلا در مرحله ابتدایی است و لذا پاسخ‌های ارسالی محدود به سه تا شش کلمه خواهد بود. کاربر می‌تواند پاسخ‌ها را که در قالب سه گزینه متفاوت تهیه می‌شوند، مشاهده و ویرایش کرده و سپس آنها را ارسال نماید.

با توجه به اینکه سطح هوش مصنوعی این فناوری هنوز محدود است، از طریق آن ابتدا کل ایمیل خوانده شده و مفهوم آن درک می‌شود.

سپس پاسخ مناسب تهیه و نوشته می‌شود. به عنوان مثال اگر برای یک کاربر ایمیلی در مورد برنامه ریزی خود برای سفر دو نفری تفریحی در هفته بعد ارسال کنید، این سیستم هوش مصنوعی سه پاسخ کوتاه به شرح زیر تهیه کرده تا کاربر یکی از آنها را برای ارسال انتخاب کند: هنوز برنامه‌ریزی نکرده‌ام، برنامه‌ام را الان برایت فرستادم، دارم رویش کار می‌کنم.

سیستم فعلی هنوز در مرحله جنینی است و نمی‌تواند به راحتی کل متن یک ایمیل را به خاطر بسپارد و در آینده شاهد پیشرفت بیشتر آن خواهیم بود. گوگل قبلا از این فناوری برای شناسایی هرزنامه‌ها استفاده کرده است.
کد مطلب: 39093
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام