۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

چاپ سه بعدی اسمارت فون

ایتنا- «ایکس تاچ» اولین اسمارت فونی است که با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی تولید شده است.
چاپ سه بعدی اسمارت فون




به گزارش ایتنا از مهر، در دهه های اخیر، کمپانی های فناوری به دنبال ساخت و تولید اسمارت فون هایی بوده اند که علاوه بر جذب نگاه مخاطبان بتوانند از رقبای خود نیز پیشی بگیرند. به همین دلیل امکانات و قابلیت های جدیدی را به محصولات خود اضافه می کنند تا بتوانند در دنیای فناوری موفق‌تر عمل کنند.



نمایشگرهای اسمارت‌فون‌ها یکی از بخش هایی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اسمارت فون جدیدی عرضه شده که از شیشه نمایشگر ۲.۵ بعدی بهره مند شده است. این شیشه با افزودن نیم میلی متر به ضخامت Gorilla Glass 3 ساخته شده است.

این موضوع در حالی است که کمپانی‌ها ساخت اسمارت‌فون‌هایی با صفحه نمایش 2.5D را به دلایلی مانند آسیب پذیر بودن و عدم مقاومت متوقف کرده بودند. اکنون مشکل شکننده بودن صفحات ۲.۵ بعدی با استفاده از این روش به سادگی حل شده است.

Bluboo معتقد است اولین کمپانی است که موفق به ساخت اسمارت فونی با استفاده از فناوری سه بعدی شده است.
محصول این کمپانی Xtouch نام داشته که پس از چاپ به روش سه بعدی برای شفافیت بیشتر از لایه های nano composite بهره برده است.

این ترکیب باعث شده تا پنل پشتی این اسمارت فون از انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار باشد.



از ویژگی های Xtouch می توان مواردی مانند صفحه نمایش ۵ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخی ۳۲ گیگابایتی، تراشه MediaTek MT۶۷۵۳ SoC ، پردازنده هشت هسته ای، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۵۰ میلی آمپری و برخورداری از Android ۵.۱ را برشمرد.

این محصول با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.
کد مطلب: 39071
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام