۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱

آسیا، بزرگ‌ترین مشتری خدمات متن‌باز OpenStack

ایتنا - در کنفرانس OpenStack امسال که در شهر توکیو برگزار شد 5000 هزار نفر را از 56 کشور مختلف جهان حضور داشتند.
آسیا، بزرگ‌ترین مشتری خدمات متن‌باز OpenStack


بنیاد OpenStack که یک سازمان غیرانتفاعی برای توسعه نرم‌افزار متن‌با OpenStack محسوب می‌شود، این هفته یک کنفرانس بین‌المللی در شهر توکیو برگزار کرد و طی آ> توضیح داد تعداد مشتریان این پلتفرم در آسیا به میزان قابل ملاحظه افزایش یافته است و تمام آنها می‌خواهند به کمک OpenStack خدمات ابری گسترده‌تری را در اختیار بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز، «جاناتان برایس» مدیر بنیان OpenStack در این سخنرانی خود گفت: «ما هم‌اکنون بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر را از ۵۶ کشور مختلف جهان را گردهم آورده‌ایم. این بزرگ‌ترین و کارآمدترین گردهمایی در منطقه آمریکای شمالی و خارج از آن محسوب می‌شود.»

او در ادامه صحبت‌های خود گفت سیستم Attendance طی یک سال گذشته موفق شد بیشترین درآمد خود را از آسیا کسب کند. در کنفرانس ۲۰۱۳ که در کشور هنگ کنگ برگزار شد حدود ۳۵۰۰ نفر حضور داشتند و البته در کنفرانس سال گذشته که پاریس میزبان آنها بود، ۵ هزار علاقمند به OpenStack حاضر شدند.

 

«هیرونوبو سایتو» مدیر مرکز ژاپنی GMO Internet نیز در این کنفرانس سخرانی کرد. او گفت پلتفرم OpenStack هم‌اکنون محبوبیت جهانی کسب کره است و سازمان‌های فراوانی مبتنی بر آن خدمات مورد نیاز خود را در اختیار می‌گیرند.

بنیاد OpenStack پلتفرم خود را به گونه‌ای ارایه کرده است که تمام مراکز توسعه دهنده نرم‌افزارهای سازمانی می‌توانند مبتنی بر آن خدمات مورد نیاز خود را در اختیار بگیرند. همین مسئله باعث شده است تا تولی ابزارها و نرم‌افزارهای سازمانی آسان‌تر شود.
 
کد مطلب: 39021
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام