۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸

رقیب مستقیم اوراکل برای خدمات ابری آمازون

ایتنا - سیستم پردازش ابری Elastic Compute اوراکل سرویس Dedicated Compute را نیز شامل می‌شود.
رقیب مستقیم اوراکل برای خدمات ابری آمازون


اوراکل محصول جدیدی روانه بازار کرد که رقیب مستقیم با خدمات پردازش ابری عمومی آمازون (AWS) محسوب می‌شود و با نام Elastic Compute Cloud در اختیار مراکز سازمانی قرار گرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، این محصول در خانواده سیستم‌های پردازش ابری عمومی معرفی شد و اوراکل آن را طی کنفرانس OpenWorld که در شهر سانفرانسیسکو برگزار کرده بود، در قالب زیرساخت‌های-به‌عنوان-خدمات (IaaS) عرضه کرد.

سیستم پردازش ابری Elastic Compute اوراکل سرویس Dedicated Compute را نیز شامل می‌شود که سال گذشته توسط همین شرکت عرضه شد. نسخه به‌روز شده این سرویس به کاربران سازمانی امکان می‌دهد از قابلیت‌های انعطاف‌پذیر رایانه‌ای در انواع فضاهای کاری استفاده کنند و فضای پردازش ابری خود را مبتنی بر خدمات عمومی به اشتراک بگذارند.

 

«توماس کوریان» مدیر مرکز توسعه محصولات اوراکل گفت: «ما سال گذشته سیستم اختصاصی پردازشی عرضه کردیم. در نسخه به‌روز شده آن شما می‌توانید انعطاف بیشتری در اختیار داشته باشید و آن را متناسب با نیازهای خود تغییر دهید.»

شرکت اوراکل هنوز هزینه استفاده از خدمات پردازش ابری Elastic Compute را اعلام نکرده است. ولی «لَری الیسون» رئیس هیئت مدیره و مدیر مرکز فناوری اوراکل روز گذشته اعلام کرد هزینه آن کمتر از خدمات AWS یا حداکثر معادل آن خواهد بود.
 
کد مطلب: 38984
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام