۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲

گوشی تازه ال.جی با دو نمایشگر روانه بازار شد

ایتنا- یکی از مزیت‌های مهم این گوشی، استفاده از دو دوربین سلفی است تا کاربر بتواند سلفی‌های عریض بگیرد.
گوشی تازه ال.جی با دو نمایشگر روانه بازار شد


شرکت ال.جی گوشی هوشمند تازه‌ای روانه بازار کرده که 710 نام دارد و با دو نمایشگر پیشرفته 700 دلار قیمت‌گذاری شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، البته در صورت خریداری این گوشی از اپراتورها با قرارداد دوساله قیمت آن به 249 دلار کاهش پیدا می‌کند. همچنین به این خریداران یک کارت حافظه 200 گیگابایتی، باتری اضافی و ابزار شارژ رومیزی هدیه داده می‌شود.

گوشی وی 10 علاوه بر نمایشگر اصلی دارای یک نمایشگر باریک و ثانویه در بالای نمایشگر اصلی است که برای نمایش اطلاعیه‌ها و بخش‌های مختلف منو مانند زمان، تاریخ، میزان شارژ باتری، کنترل دوربین و ... قابل استفاده است.

صفحه نمایش 5.7 اینچی اصلی دارای دقت QHD و صفحه‌نمایش 2.1 اینچ فرعی دارای دقت 1040 در 160 پیکسل است.

دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو از جمله دیگر امکانات گوشی یاد شده است.

مزیت مهم این گوشی استفاده از دو دوربین سلفی است تا کاربر بتواند عکس‌های سلفی عریض بگیرد. نرم‌افزار ال‌.جی، عکس‌های گرفته شده با دو دوربین را با یکدیگر ترکیب کرده و یک تصویر عریض تولید می‌کند.

در این گوشی هم مانند سایر گوشی‌های ال‌.جی، دکمه‌ روشن و خاموش و تنظیم میزان صدا در پشت دستگاه خواهند بود و برای اولین‌بار در گوشی‌های ال‌.جی شاهد حضور حسگر اثر انگشت نیز هستیم تا کاربر بتواند با قرار دادن انگشت خود بر روی دکمه‌ روشن و خاموش قفل گوشی را باز کرده و در برخی دیگر از برنامه‌ها از آن بهره ببرد.

از جمله دیگر امکانات وی 10 می توان به پردازنده‌ی Snapdragon 808 ، حافظه‌ رم 4 گیگابایت ، حافظه‌ذخیره‌سازی 64 گیگابایت، امکان افزودن حافظه میکرو SD تا 200 گیگابایت ، باتری 3000 میلی‌آمپری، سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 ، دوربین 16 مگاپیکسل با لنز f/1.8 با فوکوس لیزری ، ابعاد 159.6 در 79.3 در 8.6 میلی‌متر و وزن 192 گرم اشاره کرد.
کد مطلب: 38938
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام