۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

نرم‌افزارهای قضایی Taser با خدمات ابری Azure ادغام شد

ایتنا - این دو شرکت مجموعه‌ای از ابزارهای مشترک در زمینه جمع‌آوری، بررسی، بازیابی، تحلیل و بایگانی مدارک را هم تولید می‌کنند.
نرم‌افزارهای قضایی Taser با خدمات ابری Azure ادغام شد


دو شرکت مایکروسافت و Taser از آغاز همکاری‌های جدید خبر دادند تا به موجب آن پلتفرم پردازش ابری Azure با ابزارهای مدیریت اجرای قوانین ادغام شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، بر اساس این همکاری‌ها زیرساخت پردازش ابری Azure مایکروسافت و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌ عامل ویندوز ۱۰ با پلتفرم قضایی Axon و سیستم Evidence.com شرکت Taser ادغام می‌شوند.

شرکت Taser به واسطه تولید سیستم‌های شارژ الکتریکی، دوربین‌های هوشمند با قابلیت اتصال به بدن انسان و نرم‌افزارهای مدیریت داده شهرت جهانی دارد.

بر اساس توافق جدید قرار شده است سیستم‌های مدیریت مدارک دیجیتال شرکت Taser روی پلتفرم پردازش ابری Azure مایکروسافت اجرا شوند.

 

این دو شرکت در نظر دارند مجموعه‌ای از ابزارهای مشترک در زمینه جمع‌آوری، بررسی، بازیابی، تحلیل و بایگانی مدارک را نیز به تولید برسانند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر پلتفرم پردازش ابری Azure مایکروسافت با استراتژی‌های CJIS Security Policy سازمان پلیس فدرال FBI سازگار شده است.
 
کد مطلب: 38929
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام