۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹

سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری هوآوی در ایجاد پلتفرم جدید برای توسعه آی.تی

ایتنا - این برنامه، بسیاری از فناوری‌های مهم بازار را دربرخواهد گرفت که از جمله آنها می‌توان اینترنت اشیاء، پردازش ابری و داده‌های کلان(Big Data) را نام برد.
سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری هوآوی در ایجاد پلتفرم جدید برای توسعه آی.تی


شرکت هوآوی یک میلیارد دلار ظرف پنج سال آینده برای حمایت از توسعه‌دهندگان فناوری اطلاعات سرمایه‌گذاری می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز از اینکوایرر، این برنامه، بخشی از راهبرد جهانی این شرکت چینی است، که همزمان با ایجاد یک اکوسیستم باز جدید، همکاری مستقیم با توسعه‌دهندگان برای تکمیل و اصلاح ایده‌های آنان را هم شامل می‌شود.

این برنامه، بسیاری از فناوری‌های مهم بازار را دربرخواهد گرفت که از جمله آنها می‌توان اینترنت اشیاء، پردازش ابری و داده‌های کلان(Big Data) را نام برد.

بنا به گفته "رایان دینگ" مدیر اجرایی هوآوی و مدیر بخش محصولات این شرکت: «هوآوی تمرکز ویژه‌ای بر زیرساخت‌های ICT مبذول کرده است، محیط نوآوری و راه حال‌های خود را به روی توسعه‌دهندگان گشوده، و همچنین یک پلتفرم باز و توانمندساز برای اپراتورها و شرکت‌های بزرگ فراهم آورده است.»

این خبر برای نخستین بار در کنفرانس‌برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان هوآوی در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت در شهر شنزن چین اعلام شد. مطابق این خبر، بنیان اصلی برنامه هوآوی، فراهم آوردن پلتفرم جدید است که "eSDK" خوانده می‌شود.

مراحل این ابتکار جدید هوآوی شامل موارد متعددی خواهد بود از جمله: صندوق نوآوری، حمایت از توسعه‌دهندگان، گسترش آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه، ارائه گواهینامه Huawei برای مهارت‌های کلیدی و زیرساختی، تاکید بر آموزش استعدادهای درخشان تحقیق و توسعه.


هوآوی در سال جاری، بسیار فعال ظاهر شده و در بازار، حضوری ملموس داشته است. محصولات این شرکت بیش از هر زمان دیگر در بازار جهانی نقش‌آفرینی کرده که تنها به مواردی چون ساعت اندرویدی و یا گوشی هوشمند Google Nexus 6 محدود نشده است، بلکه فراتر از آن، به شبکه و اینترنت اشیاء و فناوری پردازش ابری گسترش یافته است.

گفتنی است این هفته نخست وزیر چین در لندن با مقامات بریتانیایی در خصوص گسترش روابط تجاری گفت‌وگو کرد. در این شرایط، خبر شرکت بی‌تردید هوآوی نشان دهنده نقش فزاینده این شرکت چینی در بازار آی.تی جهانی است.
 
کد مطلب: 38818
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام