۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹

یک سایت مفید برای برنامه‌ریزی و ارتقای کیفیت و کاهش هزینه در سفر

ایتنا - در سال‌های اخیر اینترنت نقش بسزایی در تحول صنعت گردشگری و بخصوص برنامه‌ریزی در سفر داشته است.
یک سایت مفید برای برنامه‌ریزی و ارتقای کیفیت و کاهش هزینه در سفر


در سال‌های اخیر اینترنت نقش بسزایی در تحول صنعت گردشگری و بخصوص برنامه‌ریزی در سفر داشته است. از انتخاب و تحقیق در مورد مقاصد مختلف تا تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل و تقریبا تمامی خدمات مورد نیاز در سفر همگی بطور آنلاین میسر شده است.
خودتان را به تورهای از پیش تعیین شده آژانس‌های مسافرتی محدود نکنید.


به گزارش ایتنا مصرف کننده مدرن، دیگر خود را محدود به یک یا چند گزینه نمی‌کند. تورهای خارجی آژانس‌های مسافرتی فقط محدود به چند هتل و پرواز خاص هستند که مصرف کننده بدون اطلاع کافی از کیفیت آن را خریداری می‌کند. اما دیگر وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل و پرواز کار را برای مصرف کننده آسان کرده‌اند و اطلاعات مفیدی مثل عکس از محل اقامت یا نظر گردشگران قبلی را به مصرف کننده می‌دهند.

برای مثال دیگر لزومی به استفاده از یک آژانس مسافرتی برای پیشنهاد و بستن یک تور دبی یا یک تور آنتالیا محدود به چند هتل خاص که طرف قرارداد آن آژانس هستند نیست. خیلی راحت می‌شود از منابع آنلاین تمامی اطلاعات لازم برای انتخاب، مقایسه قیمت هتل، رزرو هتل یا هتل آپارتمان و رزرو بلیط پرواز استفاده کرد.

عکس‌ها، موقعیت هتل و نظر گردشگران قبلی را در مورد اماکن اقامتی مختلف را در اینترنت پیدا کنید. مزیت این کار است که تعداد انتخاب شما از چند گزینه به صدها گزینه می‌رسد و همین کافیست که بتوانید انتخاب بهتری را با توجه به بوجه سفرتان داشته باشید.


با سایت رزرو آنلاین هتل با ما آشنا شوید
انتخاب درست محل اقامت هنگام سفر شاید مهم‌ترین بخش در برنامه‌ریزی یک سفر خارجی باشد. سفر شما هم از نظر هزینه و هم از نظر کیفیت بطور قابل توجهی بستگی به محل اقامت در هنگام سفر خواهد داشت.
قبل از هر چیز خوب در مورد مقصد تحقیق کنید. اگر قصد سفر توریستی دارید بهتر است که در مورد مناطق مختلف شهر مقصد تحقیق کنید و چند گزینه را از پیش تعیین کنید. برای انتخاب هتل معمولا مراکز شهر بهترین موقعیت مکانی برای گردشگران هستند. البته این همیشه صادق نیست. مثلا در مقاصد ساحلی اکثر گردشگران ترجیح می‌دهند که در هتل های ساحلی اقامت داشته باشند که می‌توانند از مراکز شهر فاصله داشته باشند.
برای تحقیق در مورد مقصد می‌توانید از منابع اینترنتی استفاده خوبی داشته باشید.

خوشبختانه سایت های خارجی و ایرانی بسیار خوبی هستند که می تونید از آنها استفاده کنید.
سایت TripAdvisor از مهم‌ترین سایت‌های معروف در این زمینه است.
در این سایت می‌توانید اطلاعات خوبی در مورد مقصد، جاذبه‌های دیدنی آن و هتل‌ها بدست بیاورید.

سایت هتل با ما یکی از بهترین نمونه‌های ایرانی در این زمینه می‌باشد.
در این سایت می‌توانید اطلاعات جامع گردشگری و راهنمای تور در بسیاری شهرها و کشورهای دنیا را پیدا کنید. این سایت برای گرفتن اطلاعات در مورد هتل‌ها، قیمت هتل، انتخاب و رزرو هتل خارجی و داخلی بهترین گزینه برای ایرانیان می باشد.
از هتل‌های استانبول یا هتل در آنتالیا و دبی و دیگر شهرهای پربازدید گرفته تا هتل‌های پاریس، بارسلون، رم، و بسیاری از مقاصد دیگر را در سایت هتل باما می‌توانید مقایسه و با تخفیف رزرو کنید.
آحتیاجی به کارت‌های بین‌المللی هم نیست و با داشتن هر کارت بانکی عضو شتاب می‌توانید رزرو اینترنی در سایت رزرو هتل باما را انجام دهید.
 
کد مطلب: 38781
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام