کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه رایگان نسخه سازمانی اسکایپ برای کاربران iOS

25 مهر 1394 ساعت 11:37

ایتنا - ابزار کاربردی جدید به گونه‌ای طراحی شده است که دسترسی سریع‌تر به امکانات ارتباطی را فراهم می‌آورد.




شرکت مایکروسافت از روز گذشته نسخه ویژه ابزار کاربردی Skype for Business را برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، ابزار کاربردی Skype for Business به صورت رایگان عرضه شده است و کاربران اپل می‌توانند از روی فروشگاه اینترنتی iTunes Store آن را در اختیار بگیرند.

آن دسته از کاربران آیفونی که هم‌اکنون ابزار Lync ۲۰۱۳ را مورد استفاده قرار می‌دهند، به صورت خودکار به‌روزرسانی‌ها را برای استفاده از Skype for Business در اختیار خواهند گرفت.

کاربران iPad هم که دستگاه خود را به Lync ۲۰۱۳ مجهز کرده‌اند، می‌بایست نسخه جدید ابزار Universal را از فروشگاه اینترنتی اپل بارگذاری کنند تا به این محصول مجهز شوند.

 

ابزار کاربردی جدید به گونه‌ای طراحی شده است که دسترسی سریع‌تر به امکانات ارتباطی را فراهم می‌آورد و کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک وارد جلسات کاری مجازی شوند.

سیستم به‌روز شده برای جلسات و ملاقات‌های کاری در Skype for Business به گونه‌ای تعریف شده است که کاربران می‌توانند تصاویر ویدیویی تمام‌صفحه را در اختیار داشته باشند و به صورت همزمان ابزارهای کاربردی را در اختیار بگیرند.

نسخه جدید ابزار کاربردی Skype for Business برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS قابلیت‌های امنیتی ویژه برای کاربران و مدیران شبکه‌های سازمانی را هم شامل می‌شود.
 


کد مطلب: 38711

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38711/عرضه-رایگان-نسخه-سازمانی-اسکایپ-کاربران-ios

ايتنا
  https://www.itna.ir