۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳

تاثیر کاهش فروش کامپیوترهای شخصی بر بازار نیمه‌هادی‌ها در سال ۲۰۱۵

ایتنا - سال آینده نیز شاهد عرضه بیش از حد از سوی تولیدکنندگان DRAM، و یا کاهش سرمایه‌گذاری آنها در این زمینه خواهیم بود.
تاثیر کاهش فروش کامپیوترهای شخصی بر بازار نیمه‌هادی‌ها در سال ۲۰۱۵


بازار فروش نیمه‌هادی‌ها در سال ۲۰۱۵ میلادی به دلیل کمبود تقاضا از سوی کامپیوترهای شخصی دچار رکود شده است، هر به نظر می‌رسد در سال 2017 این بازار اوضاع بهتری را تجربه نماید.


به گزارش ایتنا از رایورز از اینکوایرر، فروش نیمه‌هادی‌ها طی سال ۲۰۱۵ وضعیت مطلوبی نداشته است، و مطابق آنچه تحقیقات گارتنر نشان می‌دهد، این بازار در سال ۲۰۱۶ شاهد افت بیشتری خواهد بود.

مطابق پیش‌بینی‌های قبلی، رشد دو و نیم درصدی برای بازار فروش این محصولات انتظار می‌رفت،‌ اما در عمل و بعلت رکود ایجاد شده، پیش‌بینی مورد نظر یک درصد کاهش یافت. به همین ترتیب پیش‌بینی رشد برای سال آینده نیز ۳.۳ افت را شاهد خواهد بود.

به گفته تاکاشی اوگاوا یکی از مدیران گارتنر: «کاهش تقاضا از سوی کاربران نهایی محصولات الکترونیکی بدلیل شرایط اقتصادی موجود ادامه خواهد داشت.»
به گفته وی، سال آینده نیز شاهد عرضه بیش از حد از سوی تولیدکنندگان DRAM، و یا کاهش سرمایه‌گذاری آنها در این زمینه خواهیم بود.


گارتنر اخیرا اعلام کرده بود که با وجود ارائه ویندوز 10 از سوی مایکروسافت به بازار، فروش کامپیوترهای شخصی 7.7 درصد دچار کاهش فروش خواهد شد.
با این حال، چشم‌انداز سال‌های آینده روشن‌تر دیده می‌شود، و آمار و ارقام برای سال ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.
 
کد مطلب: 38708
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام