۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶

رایانه جدید و نوت‌بوک قابل تبدیل به تبلت ایسر از راه رسید

ایتنا- رایانه جدید ایسر شبیه به یک تبلت بزرگ است.
رایانه جدید و نوت‌بوک قابل تبدیل به تبلت ایسر از راه رسید


شرکت ایسر دو محصول جدید‌ مجهز به ویندوز 10 را با پشتیبانی از دستیار صوتی کورتانا ی مایکروسافت روانه بازار کرده‌ که از دو میکروفون برای پخش بهتر صدا در محیط‌های شلوغ برخوردار است.


به گزارش ایتنا از فارس، Aspire R14 و‌ Z3-700 نوت‌بوک قابل تبدیل به تبلت و رایانه شخصی شرکت ایسر هستند که هر دو از فناوری اختصاصی BluelightShield ایسر هم بهره می‌گیرند.

این فناوری نور آبی مضر ساطع شده از نمایشگر نوت‌بوک و رایانه شخصی را کاهش می‌دهند و موجب می‌شود خستگی چشم کمتر شود.

رایانه شخصی Aspire Z3-700 ایسر تنها شامل یک نمایشگر است که همه امکانات سخت‌افزاری لازم برای یک رایانه به طور مستقیم به آن اضافه شده است؛ در واقع این رایانه شخصی شبیه به یک تبلت بزرگ است.

استفاده از باتری کاربرد رایانه یاد شده را تا 5 ساعت بدون اتصال به برق ممکن می‌کند؛ نمایشگر فوق دقیق 1920 در 1080 پیکسلی کنترل بیشتر بر جزئیات تصویر را ممکن می‌کند، انتظار می‌رود Aspire Z3-700 به قیمت 700 دلاری به زودی روانه بازار شود.

Aspire R14 هم نوت‌بوک و هم یک تبلت است که ضخامت آن تنها 18.5 میلیمتر است و استفاده از فناوری MU-MIMO بارگذاری سریع داده‌ها از آن را ممکن می‌کند؛ در این نوت‌بوک به تشخیص کاربران از پردازنده‌های Pentium یا Celeron و همین‌طور حافظه‌های SSD یا HDD استفاده شده است؛ قیمت این محصول 799 پوند است.
کد مطلب: 38699
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام