۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲

مدیریت پیامک به کمک اپ

ایتنا- به کمک اپلیکیشن Handcent SMS می‌توانید بسرعت به پیامک‌های ارسالی خود پاسخ دهید.
مدیریت پیامک به کمک اپ


اگر اپلیکیشن پیامک‌رسان پیش فرض روی گوشی، امکانات خاصی در اختیارتان نمی‌گذارد و نمی‌توانید براحتی پیامک‌های خود را مدیریت کنید بهترین پیشنهاد، استفاده از ابزارهای کمکی در این زمینه است.


یکی از این ابزارهای کمکی اپلیکیشن Handcent SMSاست. این اپلیکیشن با وجود اینکه گرافیک جذابی ندارد و به شکل ساده‌ای طراحی شده اما می‌تواند امکانات کاربردی مختلفی را در اختیار کاربرانش بگذارد.

این اپ شرایطی را فراهم می‌کند که شما بسرعت به پیامک‌های ارسالی خود پاسخ دهید یا از فهرست پیامک‌های خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

حفاظت از فهرست پیامک‌ها با تعیین رمز‌های عبور داخلی، تهیه فهرست سیاه، جلوگیری از ارسال پیامک‌های مزاحم، شخصی‌سازی فونت متن پیامک‌ها، پشتیبانی از ۲۰ زبان مختلف و... از امکانات اصلی این اپ به شمار می‌رود.

همچنین این اپلیکیشن اجازه نمایش تصویر کاربران، ارسال گروهی پیامک و شخصی‌سازی نوع هشدار پیامک‌ها را به کاربرانش می‌دهد.

Handcent SMS تنها در اختیار کاربران اندرویدی قرارگرفته است و برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید به سایت www.handcent.comمراجعه کنید.

در همین زمینه اگر به دنبال امکانات خاص و ویژه‌ای برای پیامک‌های خود هستید اپلیکیشن SMS Backup & Restoreمی‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

این اپلیکیشن تمام تمرکز خود را روی پشتیبانی از پیامک‌های روی گوشی کاربران گذاشته است.

یعنی اگر شما به اشتباه پیامکی را از روی گوشی خود پاک کرده‌اید که برایتان اهمیت داشته این اپلیکیشن می‌تواند آن را مجدداً به فهرست پیامک‌های شما بازگرداند.

با این اپ محدودیتی در نگهداری پیامک‌ها نخواهید داشت و می‌توانید هزاران پیامک را روی گوشی خود نگهداری کنید.

پشتیبان‌گیری از پیامک‌ها در بازه‌زمانی مختلف و امکان پشتیبان‌گیری از پیامک‌های خاص از جمله ویژگی‌های اصلی این اپ است. SMS Backup & Restore هم به شکل رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

منبع : ایران
کد مطلب: 38679
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام