۷
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
با نصب سرویس دانلود به موتور جستجوگر ملی

دانلود در ایران ساده شد

ایتنا- خبر "دانلود شدن بدون دردسر" برای کاربران ایرانی می‌تواند خوشحال کننده باشد!
دانلود در ایران ساده شد


مدیر پروژه موتور جستجوگر "پارسی‌جو" از نصب جدیدترین و جامع‌ترین سرویس دانلود کشور بر روی موتور جستجوگرملی خبر داد.


به گزارش ایتنا از ایسنا؛ علی محمد زارع بیدکی با اعلام این خبر گفت: به منظور پاسخگویی به نیاز فارسی زبانان دنیا و همچنین تسریع روند دانلود در فضای مجاز، جامع‌ترین، جدیدترین و بروزترین سرویس دانلود بر روی موتور جستجوگر پارسی‌جو نصب و راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: این سرویس با قابلیت‌های ویژه این امکان را فراهم می‌کند که مدت زمان دانلود کردن در کشور بسیار کاهش یابد، سرویسی بی بدیل در ایران که دانلود اسناد نرم‌افزاری، بازی، فیلم و اپلیکیشن‌های موبایل را پوشش می‌دهد.

وی در تشریح این موضوع گفت: هم‌اکنون وقتی کاربر به دنبال یک نرم‌افزار یا یک فایل خاص برای دانلود می‌گردد باید به سایت‌هایی که در زمینه‌های مربوطه فعالیت میکنند مراجعه کرده و فایل مورد نظر را در آن جستجو کند، سپس با لینک سایت و یا لینک مستقیم، فایل خود را دانلود کند در حالی که از این پس کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس جدید، فایل مورد نظر را بلافاصله پس از جستجو، یافته و دانلود کنند.

زارع بیدکی قابلیت‌های جامع‌ترین سرویس دانلود کشور را اینگونه برشمرد: موتور جستجوگرملی پارسی‌جو به دلیل قدرتی که در بحث خزش، نمایه‌سازی و رتبه‌بندی اسناد دارد می‌تواند با کیفیت بهتر، سند و اطلاعات را از تمامی سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند استخراج و به کاربر ارائه دهد.

مدیر پروژه موتور جستجوگر پارسی‌جو ادامه داد: سرویس دانلود جستجوگر ملی این امکان را به کاربران می‌دهد که در حداقل زمان به بهترین نتایج در زمینه دانلود فایل‌ها برسند به این صورت که این سرویس اطلاعات بهترین سایت‌های دانلودی ایران را نمایه‌سازی و نگهداری می‌کند و با جست و جوی کاربر نتایج را به او نمایش می‌دهد.

وی در خصوص علت نصب این سرویس بر روی موتور جستجوگرملی گفت: سومین پرس و جوی پرتکرار کاربران در سال گذشته ماهیت دانلودی داشته است، بر همین اساس تلاش کردیم تا به این نیاز پر کاربرد جامعه پاسخ دهیم.

زارع بیدکی خاطر نشان کرد: موتور جستجوگر ملی تاکنون ۱۲۰ هزار سند قابل دانلود را که شامل اسناد نرم‌افزاری، بازی، فیلم و موبایل بوده را شناسایی کرده و به طور مداوم در حال به‌روزرسانی است و به زودی از انواع دیگری از فایل‌های دانلودی نظیر کتاب‌های الکترونیکی، آهنگ، انیمیشن و غیره پشتیبانی می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: این سرویس قادر است جدیدترین پست‌های یک دسته‌بندی خاص و یا جدیدترین پست‌های اضافه شده به یک سایت را شناسایی و به کاربر نمایش دهد، کاربران می‌توانند با مراجعه به آدرس download.parsijoo.ir از قابلیت‌های بی‌بدیل این سرویس بهرمند شوند.
کد مطلب: 38654
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
فقط گوگل
feedback
Iran, Islamic Republic of
چون فقط در بین سایت های فیلتر نشده جستجو میکنه هیچ وقت استفاده نمیکنم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
پارسی جو مثل لاک پشت کنده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
جست جو بدون گوگل؟ مگه میشه؟
برنامه نویس سیستم
feedback
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت این طرح ملی
عبید
feedback
Afghanistan
موفق‏ ‏باشید.‏ ‏تشکر
ali
feedback
United States
موفق باشید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام