۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۷

دعوت مایکروسافت از توسعه دهندگان برای نگارش برنامه سازگار با هولولنز

ایتنا- هولولنز استفاده از حرکات سر برای اجرای بازی‌های ویدئویی و انجام برخی امور شغلی مانند طراحی و ساخت اشیا را ممکن می‌کند.
دعوت مایکروسافت از توسعه دهندگان برای نگارش برنامه سازگار با هولولنز


شرکت مایکروسافت اعلام کرد: به زودی هولولنز سه هزار دلاری خود را که مجهز به ویندوز ۱۰ است برای آزمایش و افزودن برنامه‌های مختلف در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از فارس، هولونز مایکروسافت که مشاهده واقعیات سه بعدی به طور مجازی را ممکن می‌کند قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ روانه بازار شود.

این محصول بعد از نصب بر روی سر کاربر به وی اجازه می‌دهد تا با محیط اطراف خود تعامل گسترده‌تری داشته باشد و اشیای مجازی مختلفی را برای استفاده و بررسی به محیط اطراف خود بیفزاید.

هولولنز از امکانات بیشتری در مقایسه با محصولات مشابه واقعیت مجازی که ساخت گوگل، اپل و فیس‌بوک هستند برخوردار است و با استفاده از آن می‌توان بسیاری از فعالیت‌های شغلی را بدون استفاده از اشیای واقعی و به طور مجازی و با افزودن امکانات مورد نظر به محیط اطراف انجام داد.

انتظار می‌رود از هولولنز در صنعت تفریح و اوقات فراغت، مراقبت‌های درمانی، طراحی و ... به طور گسترده استفاده شود.

استفاده از این محصول مستلزم اتصال آن به رایانه یا گوشی نیست، زیرا خود آن مجهز به یک رایانه کوچک تحت ویندوز است که قادر به خلق اشیای سه بعدی مشابه با اشیای واقعی جهان خارج است. هولولنز مشارکت افراد از سراسر جهان در فرایندهای مختلف حرفه ای و تفریحی و ... را ممکن می‌کند.
کد مطلب: 38609
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام