کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خریداران تازه‌ترین آیفون اپل چه می‌گویند

خبرگزاری فارس , 8 مهر 1394 ساعت 11:36

ایتنا- به علت استفاده از پردازنده A9X در آیفون 6 این گوشی سریع‌تر از همه آیفون‌هایی است که تا به حال عرضه شده است.




با عرضه آیفون 6 اس به بازار بسیاری از صاحب نظران و کارشناسان در مورد ویژگی‌های آن بحث و تبادل نظر می‌کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، بررسی‌ها نشان می‌دهد آیفون 6 اس سریع‌ترین آیفونی است که تا به حال عرضه شده و علت این مساله استفاده از پردازنده‌های جدیدتر A9X در این تلفن همراه است.

ارتقای پردازنده باعث افزایش سرعت مرورگر سافاری هم شده و به عنوان مثال اجرای ویدئوهای اچ.دی بر روی یوتیوب با کیفیت و سرعت خوبی انجام می‌شود.

در آیفون جدید از همان SSD (solid state drive) controller قدیمی نصب شده در مک‌بوک استفاده شده که در مورد محل و زمان ذخیره داده‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

نکته جالب دیگر اینکه GPU آیفون 6 اس قوی‌تر از نمونه مشابه در آیپد ایر موسوم به GXA6850 است و همین عملکرد بهتر مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد سیستم لمس اثر انگشت آیفون 6 اس با اندکی تاخیر عمل می‌کند و از این نظر هم شرایط مشابه با آیفون 6 است.

مهم‌ترین نقطه قوت مشهود آیفون 6 اس بهبود نمایشگر است. سامسونگ قبلا با عرضه نمایشگرهای 577 پیکسل در هر اینچ از نوع HD super-AMOLED در گوشی گالکسی اس 6 مورد توجه قرار گرفته بود. اما تصاویر آیفون 6 اس هم وضوح و شفافیت بیشتری پیدا کرده و درخشان‌تر شده است.

کارشناسان از عملکرد دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 6 اس که ویدیوهای 4K تهیه می‌کند هم راضی هستند و آن را بهتر از دوربین 8 مگاپیکسلی فعلی آیفون 6 اس می‌دانند.


کد مطلب: 38433

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38433/خریداران-تازه-ترین-آیفون-اپل-می-گویند

ايتنا
  https://www.itna.ir