۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹

کانتینرهای نرم‌افزاری روی Azure مایکروسافت یکپارچه می‌شوند

ایتنا - Container Service یکی از چندین خدمات Azure محسوب می‌شود که مایکروسافت آنها را در کنفرانس AzureCon معرفی کرد.
کانتینرهای نرم‌افزاری روی Azure مایکروسافت یکپارچه می‌شوند


پیش از آنکه سال ۲۰۱۵ میلادی تمام شود مایکروسافت پیش‌نمایشی از سیستم جدید Azure Container Service در اختیار کاربران می‌گذارد تا سیستم‌های Apache Mesos، Docker و Azure یکپارچه شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سیستم Container Service یکی از چندین خدمات مرتبط با سرویس‌ پردازش ابری Azure محسوب می‌شود که مایکروسافت جزییات مربوط به آنها را در جریان کنفرانس AzureCon منتشر کرد.

در این کنفرانس گفته شد مایکروسافت در حال ساخت کانتینر نرم‌افزاری جدیدی است که خدمات آن با همکاری دو شرکت نرم‌افزاری Mesosphere و Docker ارایه می‌شود. این سرویس به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار امکان می‌دهد ابزارهای کاربردی خود را مبتنی بر خدمات مدیریت خوشه‌ای متن‌باز Mesos و فناوری مدیریت کانتینر نر‌افزاری Docker پیکربندی و مستقر کنند.

سیستم Azure Container Service از کانتینرهای نرم‌افزاری لینوکس پشتیبانی می‌کند و آنها را در قالب کانتینرهای Windows Server در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری می‌گذارد.

 

این طور که مدیران مایکروسافت توضیح دادند، این شرکت قصد دارد دو نوع متفاوت از کانتینرهای نرم‌افزاری ویندوز را در پلتفرم جامع Windows Server 2016 ارایه دهد.

سیستم DCOS شرکت Mesosphere به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران سازمانی امکان می‌دهد مراکز داده مجازی یا غیرمجازی خود را در قالب یک ماشین بزرگ مدیریت کنند و با ایجاد یک فضای انعطاف‌پذیر واحد بتوانند کنترل تمام منابع سازمانی برای راه‌اندازی ابزارهای کاربردی را در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 38429
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام