۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸

MemSQL برای تحلیل درلحظه اطلاعات سازمانی عرضه شد

ایتنا - سازگاری Spark با ابزارهای مبتنی بر وب باعث شده است تا کاربران سازمانی تنها با یک کلیک بتوانند اهداف مورد نظر را محقق کنند.
MemSQL برای تحلیل درلحظه اطلاعات سازمانی عرضه شد


در شرایط کنونی که سازمان‌ها از ابزارهای تحلیلی و کلان داده‌ها به صورت گسترده بهره می‌برند، گام بعدی این است که نتایج به دست آمده از این ابزارها را به صورت کاربردی در فرآیندهای داخلی خود مورد استفاده قرار دهند. نرم‌افزار MemSQL هم‌اکنون با هدف مذکور ارائه شده است تا به عنوان یک ابزار جدید کاربردی به شرکت‌ها کمک کند بدون نوشتن هرگونه کد، سیستم Apache Spark را مورد استفاده قرار دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، Spark Streamliner یک ابزار کاربردی محسوب می‌شود که با سیستم MemSQL در حافظه پایگاه‌های داده ارتقاء می‌یابد و چارچوب کاری Apache Spark نیز به عنوان سیستم پردازش داده در حافظه پایگاه داده به کار گرفته می‌شود تا داده‌ها در آن واحد از منابع موجود از جمله حسگرها، اینترنت اشیاء(IoT)، سیستم‌های انتقال پول، ابزارها و ... مورد تحلیل قرار بگیرند.

سازگاری Spark با ابزارهای مبتنی بر وب باعث شده است تا کاربران سازمانی تنها با یک کلیک بتوانند اهداف مورد نظر را محقق کنند. این فرآیند به کاربران امکان می‌دهد تا جریان‌های چندگانه اطلاعاتی را ظرف چند دقیقه مدیریت کنند و در آن واحد بتوانند نتایج مورد نظر خود را به دست آورند.

برای سیستم جدید قابلیت پشتیبانی از Apache Kafka هم در نظر گرفته شده است تا هزاران کاربر در آن واحد بتوانند داده‌های خود را مورد تحلیل قرار دهند. این داده‌ها به صورت مستقیم به MemSQL منتقل می‌شوند.

 

در این سیستم جدید نیازی به تغییر فرمت داده یا گسترده‌سازی آنها وجود ندارد و اطلاعات با هر شکلی که به دست آینده‌، می‌توانند برای اهداف مشخص تحلیل شوند.

سیستم Spark Streamliner با در اختیار گرفتن رابط SQL به راحتی می‌تواند با ابزارهای تحلیلی مختلف ارتباط برقرار کنند و کاربران می‌توانند در آن واحد از انبوه اطلاعات، اهداف خود را محقق سازند.
 
کد مطلب: 38354
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام