۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳
عرضه نسخه کامل با قیمت 400 دلار

مایکروسافت فروش Office 2016 را آغاز کرد

ایتنا - این قیمت‌ها برای رایانه‌های مجهز به سیستم‌های عامل ویندوز و مک یکسان است و کاربران می‌توانند Officeآن را از سایت مایکروسافت خریداری کنند.
مایکروسافت فروش Office 2016 را آغاز کرد


در حالی که مایکروسافت کاربران خانگی و سازمانی را ترغیب می‌کند آخرین نسخه از مجموعه نرم‌افزاری Office را با اشتراک در سرویس Office 365 در اختیار بگیرند، خبرهای جدید نشان می‌دهد که این افراد می‌توانند تخفیف‌های قابل ملاحظه را هم در جریان خرید خود لحاظ کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت مایکروسافت اعلام کرد فروش نسخه کامل Office Home & Student با قیمت ۱۴۹ دلار انجام می‌شود، نسخه Office Home and Business با قیمت ۲۲۹ دلار به فروش می‌رسد و نسخه Office Professional هم ۳۹۹ دلار قیمت دارد.

این قیمت‌ها برای رایانه‌های مجهز به سیستم‌های عامل ویندوز و مک یکسان است و کاربران هر دو گروه می‌توانند Office 2016 را به صورت آنلاین از روی سایت مایکروسافت خریداری کنند.

نسخه Office Home & Student 2016۶ که از همه ارزان‌تر است نرم‌افزارهای Word، Excel، PowerPoint و OneNote 2016 را در خود جا داده است. نسخه Office Home & Business ۲۰۱۶ همراه با نرم‌افزارهای ، Excel، PowerPoint،OneNote و Outlook ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. نسخه Professional نیز به جز نرم‌افزارهای یاد شده Publisher و Access را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

 

در مقایسه با این محصول باید گفت نسخه Home & Student مجموعه نرم‌افزار Office ۲۰۱۳ با قیمت ۱۴۰ دلار فروخته می‌شد، نسخه Home & Business هم ۲۲۰ دلار قیمت داشت و نسخه Office ۲۰۱۳ Professional هم ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسید.

آن دسته از کاربرانی که در سرویس آنلاین Office ۳۶۵ Personal مایکروسافت عضویت دارند، می‌توانند با پرداخت هزینه سالانه ۷۰ یورو تمام نرم‌افزارها و قابلیت‌های Office ۲۰۱۶ را در اختیار بگیرند. مشترکان سرویس Office ۳۶۵ Home نیز برای بهره‌مندی از نرم‌افزارهای مجموعه یاد شده باید سالی ۱۰۰ دلار بپردازند.
 
کد مطلب: 38294
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام