کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیفون 16 گیگابایتی حافظه کافی دارد؟

خبرگزاری ايسنا , 30 شهريور 1394 ساعت 10:35

ایتنا- اصولا افرادی که آیفون ۱۶ گیگابایتی دارند اطلاعات خود را بهتر از افرادی که یک نسخه ۶۴ گیگابایتی دارند مدیریت می‌کنند!




این تردید وجود دارد که تصمیم اپل برای ارائه آیفون ۱۶ گیگابایتی شگردی برای جذب مشتریان بیشتر است. اگرچه برای خرید یک آیفون با حافظه بالاتر باید پول بیشتری هزینه کرد ولی برای تعداد زیادی از کاربران همین حافظه ۱۶ گیگابایتی نیز بیشتر از نیاز آنهاست.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شما تصمیم دارید یک آیفون یا آیپد بخرید ولی نمی‌دانید که آیا حافظه یک آیفون ۱۶ گیگابایتی برای شما کافی است یا خیر. پاسخ این سوال ساده است. آیا شما یک توسعه دهنده نرم‌افزار هستید؟

اگر شما سازنده اپلیکیشن نیستید و چند اپلیکیشن چند گیگابایتی را به طور همزمان توسعه نمی‌دهید، پس یک آیفون ۱۶ گیگابایتی احتمالا بیشتر از نیازتان حافظه خواهد داشت.

بنابراین احتمالا تصاویر و ویدئوهای زیادی را نیز در گوشی خود ذخیره نخواهید کرد و آنها را هر چند وقت یک بار از گوشی‌تان پاک خواهید کرد.

آیا تصاویر و ویدئوهای خود را به خوبی مدیریت می‌کنید؟ اگر بله، شما فردی هستید که به فضای کمتری نسبت به افرادی که گوشی خود را با هزاران تصویر و ویدئو پر کرده‌اند نیاز خواهند داشت.

آیا گوشی را برای مصرف کاری می‌خواهید؟ گوشی‌هایی که برای مصرف تجاری استفاده می‌شوند، اغلب فایل‌های بی استفاده کمتری نسبت به گوشی‌هایی که مصرف شخصی دارند، در آنها وجود دارد.

بررسی کنید که آیا گوشی کنونی‌تان حافظه داخلی کافی دارد یا خیر. برای این منظور به بخش تنظیمات و حافظه داخلی بروید. اگر شما در حال حاضر با ۱۶ گیگابایت مشکلی ندارید، لزومی ندارد که پول اضافی صرف کنید.


کد مطلب: 38256

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38256/آیفون-16-گیگابایتی-حافظه-کافی

ايتنا
  https://www.itna.ir