کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سمینار آشنایی با سیستم‌های IP PHONE شرکت سیسکو در سایبرتک

سايت خبری ايتنا , 29 شهريور 1394 ساعت 11:36

ایتنا - با استفاده از فناوری VoIP صدای انسان توسط بسته‌های اطلاعاتی IP و از طريق شبکه کامپیوتری مثل اينترنت ارسال می‌شود.




در ساليان اخير ما شاهد اتفاقات جالبی بوده‌ايم كه هر يك به‌سهم خود تاثيری غيرقابل انكار در حيات بشريت داشته‌اند.
ابداع كامپيوترهای شخصی، فناوری‌های جديد ارتباطی نظير تلفن‌های سلولی و نهايتا اينترنت نمونه‌هایی در اين زمينه می‌باشند كه باعث شده‌است انسان بتواند با استفاده از سرويس‌های جديدی نظير نامه الكترونيكی، چت و مواردی ديگر با ساير افراد ارتباط برقرار کند. در حال حاضر می‌توانيم نظاره‌گر يك انقلاب واقعی در عرصه ارتباطات باشيم.

VoIP برگرفته از Voice over internet protocol که با نام IP تلفنی نیز از آن یاد می‌شود، امکان استفاده از اینترنت و شبکه‌های کامپیوتری را به‌منظور مکالمات تلفنی فراهم می‌کند. در مقابل استفاده از خطوط تلفن سنتی، VoIP از فناوری دیجیتال استفاده می‌کند و نیازمند به یک بستر شبکه‌ای است.
هم اینک شرکت‌های متعددی سرویس فوق را بر روی اینترنت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.در واقع، با استفاده از فناوری VoIP صدای انسان توسط بسته‌های اطلاعاتی IP و از طريق شبکه کامپیوتری مثل اينترنت ارسال می‌شود.

به همین دلیل سمینار آشنایی با سیستم‌های IP PHONE شرکت سیسکو در سایبرتک برگزار خواهد شد.

دلایل اصلی این جایگزینی برتری‌هایی است که شبکه‌های مخابراتی آینده به شبکه‌های مخابراتی کنونی دارند و در این سمینار به برخی از آنها اشاره میکنیم:
۱. هزینه بسیار پایین نگهداری شبکه‌های مخابراتی آینده نسبت به شبکه‌های مخابراتی کنونی و به دنبال آن، قیمت پایین خرید یک شماره(حتی مجانی) و مکالمه تلفنی.
۲. پشتیبانی کلیه امکانات مخابراتی کنونی و حتی ارایه خدمات جدید، با هزینهی بسیار پایین و سهولت اجرایی بالا.
۳. جابجایی آسان شماره‌های تلفنی به این معنا که یک شماره تلفنی مانند یک آدرس پست الکترونیکی از هر نقطه‌ای از دنیا قابل دسترسی خواهد بود و میتوان از طریق آن تماس گرفت و یا با آن ارتباط بر قرار کرد.
۴. قابلیت برنامه‌نویسی بر روی گوشی‌های تلفنی همانند یک گوشی موبایل و یا حتی پیشرفته‌تر از آن.

علاقه‌مندان برای شرکت در این سمینار می‌توانند به صورت آنلاین در سایت cybertech.ir ثبت نام یا با واحد آموزش ۵۰۰۰ ۷۶ ۸۶ تماس حاصل کنند.
 


کد مطلب: 38242

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38242/سمینار-آشنایی-سیستم-های-ip-phone-شرکت-سیسکو-سایبرتک

ايتنا
  https://www.itna.ir