۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
همراه اول اعلام کرد؛

رونمایی از ۱۰۰ محصول باندپهن موبایل در نمایشگاه تله‌کام

ایتنا- همراه اول با شعار «یه همراه پر سرعت» در تله‌کام امسال ظاهر می‌شود.
رونمایی از ۱۰۰ محصول باندپهن موبایل در نمایشگاه تله‌کام


اپراتور همراه اول از رونمایی از ۱۰۰ محصول باندپهن در حوزه اپلیکیشن‌های کاربردی و پلتفورم‌های هوشمند مرتبط با موبایل در نمایشگاه تله‌کام خبر داد.


به گزارش ایتنا از مهر، شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: اپراتور همراه اول با اختصاص فضایی بیش از ۲ هزار و پانصد مترمربع به غرفه‌های خود همراه با گروه شرکت‌های مخابرات ایران در نمایشگاه «ایران تلکام ۲۰۱۵» حضور خواهد داشت.

این اپراتور با شعار «یه همراه پر سرعت» با رویکرد ارائه خدمات نسل‌های ۳ و ۴ تلفن همراه، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات نوین خود را عرضه می‌کند.

در شانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام، همراه اول با خدمات و سرویس‌های جدیدی همچون «بسته خوش آمد اینترنت»، «طرح رویاهای دست یافتنی (ویژه استان ها)»، «بسته مکالمه خانواده» و «معرفی سیم‌کارت کودک (درسا)»، در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.

«اختصاص فضایی برای تجربه خدمات، سرویس‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی نسل ۳ و ۴ تلفن همراه»، «معرفی بسته‌های جدید نوترینو و پاسخگویی به سؤالات مشترکین»، «ارائه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور»، «آموزش و فعال‌سازی اینترنت همراه»، «معرفی بسته جدید نیترو»، «باشگاه فیروزه‌ای»، «سرویس حساب کاربری و اپلیکیشن "همراه من"»، «سامانه شارژ# ۱* »، از دیگر خدمات همراه اول در نمایشگاه امسال است.

شرکت ارتباطات سیار ایران در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمرکز بر روی خدمات نوین، محتوای غنی و اپلیکیشن‌های کاربردی، با خدمات و پلتفورم‌های هوشمند، بیش از ۱۰۰ محصول باندپهن را که با همکاری بیش از ۴۰ شرکت متخصص این حوزه آماده ارائه است، رونمایی و معرفی خواهد کرد.

اپراتور اول با ارائه خدمات خاص به سازمان و شرکت‌ها با خدماتی نظیر «سیم کارت سازمانی»، «بسته‌های سازمانی»، «راهکارهای ماشین به ماشین» و... در نمایشگاه امسال حضور دارد.

برپایی فروشگاه برای دسترسی آسان و سریع مشترکین همراه اول به انواع محصولات و خدمات نظیر «ارائه و معرفی طرح تقسیط سیم کارت دائمی»، «طرح تقسیط گوشی‌های تلفن همراه و مودم های MBB به مشترکین دائمی»، «معرفی فروشگاه الکترونیکی همراه اول»، «معرفی سایت حراج» و «فروش تلفنی» از دیگر برنامه‌های اپراتور اول در نمایشگاه ایران تلکام است.

معرفی دستاوردهای ارتباطات دیجیتال، و صفحات این اپراتور در شبکه‌های اجتماعی، معرفی سرویس‌های نوآورانه، مسئولیت اجتماعی (CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، بازی، سرگرمی و مسابقه از دیگر برنامه‌های همراه اول در نمایشگاه عنوان شده است.

همچنین قرار است مرحله نهایی «استارت‌تاپ‌تلنت» همراه اول در روزهای نمایشگاه تلکام برگزار شود که طی آن به سه تیم اول جوائز نفیسی اهدا می‌شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، ۴ تا ۷ مهرماه با حضور ۲۱۲ شرکت داخلی و ۸۰ شرکت خارجی از ۱۸ کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
کد مطلب: 38241
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام