۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

دانلود ویدئو‌های آنلاین

ایتنا- Fastest Video Downloader با سرعت بالایی که برای دانلود دارد به یک مرورگر منحصر به فرد تبدیل شده.
دانلود ویدئو‌های آنلاین


این روزها برعکس گذشته حجم بیشتر مطالب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را عکس‌ها و فایل‌های ویدئویی در برگرفته است.


حتماً تا به‌حال فایل‌های ویدئویی گوناگونی را از طریق این شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید و دوست داشته‌اید برخی از این فایل‌ها را روی گوشی یا تبلت خود ذخیره کنید. اصولاً چنین فایل‌های ویدئویی به کاربرانشان اجازه دانلود و ذخیره‌سازی نمی‌دهند.

اما برخی از اپلیکیشن‌ها چنین امکانی را فراهم می‌کنند. یکی از این اپ‌ها Fastest Video Downloader است.

با کمک این اپ براحتی و با سرعت می‌توانید ویدئوهای آنلاین سایت‌های مختلف را دانلود کنید. این اپلیکیشن در نقش یک مرورگر برای کاربرانش کار می‌کند.

Fastest Video Downloader مرورگر منحصر به فردی است که نه تنها از سرعت بالایی برای دانلود ویدئو برخوردار است بلکه کیفیت پخش قابل توجهی نیز دارد.

نحوه کار با این برنامه به این صورت است که اگر در سایتی باشید که گزینه دانلود ویدئو داشته باشد شما تنها با کلیک کردن روی گزینه دانلود، می‌توانید آن را براحتی دانلود کنید. اما اگر در سایت مورد نظر گزینه دانلود وجود نداشته باشد و به جای آن فقط با یک پلیر پخش فیلم روبه رو باشید، تنها باید کمی صبر کنید تا فایل ویدئویی کاملاً لود شود و سپس روی گزینهPlay کلیک کنید. در نهایت یک آیکون دانلود قرمز در بالای صفحه ظاهر می‌شود و براحتی می‌توانید فیلم مورد نظر را دانلود کنید.

پشتیبانی کامل از مرورگرهای مختلف و امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های دانلود شده از طریق سرویس‌های گوناگون از دیگر امکانات این اپ است. اپلیکیشن Fastest Video Downloader به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.کاربرانی که تمایل به دانلود ویدئوهای مختلف یا مشاهده ویدئوهای آنلاین دارند،‌ می‌توانند از این مرورگر به‌عنوان یک راه حل مناسب استفاده کنند.

منبع:ایران
کد مطلب: 38228
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام