۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳

رشد محبوبیت کامپیوترهای هیبریدی در خاورمیانه

ایتنا- آمارهای به دست آمده از فروش کامپیوتر نشان می‌دهد که بازار کامپیوترهای دو در یک یا همان دستگاه‌های هیبریدی در خاورمیانه و شمال آفریقا به‌شدت در حال رشد است.
رشد محبوبیت کامپیوترهای هیبریدی در خاورمیانه


آمارهای به دست آمده از فروش کامپیوتر نشان می‌دهد که بازار کامپیوترهای دو در یک یا همان دستگاه‌های هیبریدی در خاورمیانه و شمال آفریقا به‌شدت در حال رشد است.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، تحقیق‌های به عمل آمده از شرایط فروش دستگاه‌های هیبریدی (کامپیوترهای دو در یک) و تبلت‌ها نشان از این دارد که این دستگاه‌ها در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا تنها در طول سه ماه با رشد ۰.۳ درصدی در فروش روبرو بوده‌اند.

به این ترتیب تا به اینجای سال ۲۰۱۵ میلادی تعداد ۴ میلیون و ۵۰ هزار دستگاه از این دسته محصولات در این مناطق به فروش رفته است.

این آمار از این نظر قابل تامل است که مقایسه آن با آمار به دست آمده در بازه زمانی مشابه در سال گذشته نشان از این دارد که بازار محصولات هیبریدی در خاورمیانه و شمال آفریقا با رشدی ۱۷.۶ درصدی در بازه زمانی یک ساله روبرو بوده است.

 

شایان ذکر است که این رشد از این جهت بسیار مهم است که بازار کلی عرضه محصولات در رده کامپیوترهای خانگی در طول یک سال گذشته به میزان بیشتر از ۳ درصد با کاهش روبرو بوده است.

بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که شرکت‌های تولیدکننده نگاه بهتری به این بازار داشته و تمرکز بیشتری بر روی آن داشته باشند که این امر می‌تواند بر روی قیمت نهایی عرضه محصولات در کشور ما نیز تاثیرگذار باشد.
 
کد مطلب: 38198
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام