۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳

استفاده از کورتانا در پروژه ویندوز درون خودرو

ایتنا- شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد تا از دستیار هوشمند صوتی خود یعنی کورتانا برای بهبود دادن کیفیت سیستم دیجیتال داخلی خودرو استفاده کند.
استفاده از کورتانا در پروژه ویندوز درون خودرو


شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد تا از دستیار هوشمند صوتی خود یعنی کورتانا برای بهبود دادن کیفیت سیستم دیجیتال داخلی خودرو استفاده کند.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت gizmodo، سال گذشته میلادی بود که مایکروسافت به‌صورت رسمی پروژه ویندوز درون خودرو را به جهانیان معرفی کرد.
این پروژه شامل یک نمایشگر ویژه تعبیه شده در خودروهای می‌شد که به امکاناتی از سیستم عامل ویندوز مجهز بود و می‌توانست خدماتی مانند مسیریابی، راهنمایی در زمینه خودرو و امکانات آن را به کاربران ارائه کند.

با این وجود امکانات این سیستم تقریبا ناشناخته باقی مانده بودند زیرا تنها یک دموی بسیار کوتاه از نحوه عملکرد آن توسط این غول آمریکایی به نمایش درآمده بود.

 

در همین راستا به‌تازگی مایکروسافت در نشست ویژه خبری خود در کشور تایوان اعلام کرد که قصد دارد تا این سیستم را پیشرفت دهد. به همین دلیل نیز سیستم دستیار هوشمند صوتی این شرکت یعنی کورتانا، به پروژه ویندوز درون خودرو افزوده خواهد شد.

به گفته مسئولان مایکروسافت مزایای استفاده از کورتانا در این سامانه این است که می‌توان بدون غافل شدن از مسیر و چشم برداشتن از جاده نیز به کار کردن با سامانه ویندوز درون خودرو پرداخت و این امر می‌تواند از نظر امنیت رانندگی بسیار حائز اهمیت باشد.
شایان ذکر است که مایکروسافت در این پروژه از شرکای خاصی در کشور تایوان کمک می‌گیرد و قصد دارد تا تجربه ناموفق خود از ورود به بازار سیستم‌های داخلی خودرو را به دست فراموشی سپرده و به‌صورت مستقیم با اپل در این زمینه رقابت کند. رقابتی که تنها زمان برنده آن را مشخص خواهد نمود.
 
کد مطلب: 38193
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام