۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

کشف حفره امنیتی خطرناک در روترهای سیسکو

ایتنا- متخصصان امنیتی به تازگی هشدار داده‌اند که موفق به یافتن حفره‌ای در روترهای شرکت سیسکو شده‌اند که می‌توان به کمک آن‌ها به‌سادگی امنیت این دستگاه‌ها را به خطر انداخت.
کشف حفره امنیتی خطرناک در روترهای سیسکو


متخصصان امنیتی به تازگی هشدار داده‌اند که موفق به یافتن حفره‌ای در روترهای شرکت سیسکو شده‌اند که می‌توان به کمک آنها به‌سادگی امنیت این دستگاه‌ها را به خطر انداخت.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت gizmodo، شرکت سیسکو یکی از بهترین و خوش‌نام‌ترین شرکت‌های جهان در زمینه سخت‌افزارهای شبکه محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز بسیاری از کاربران در سطوح خانگی و حرفه‌ای به محصولات این شرکت اعتماد کامل دارند.

حال متخصصان امنیتی اعلام کرده‌اند که حفره امنیتی بسیار خطرناکی در روترهای این شرکت یافته‌اند که امنیت این روترها را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شرکت سیسکو به‌سرعت نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان داده و اعلام کرده است که در تلاش برای رفع سریع این مشکل برای تمامی کاربران است.

 

سخنگوی این شرکت در این باره می‌گوید که این نوع از حملات برخلاف حملات مرسوم از طریق نرم‌افزاری انجام نمی‌شود و به واسطه دسترسی به ساختار دسترسی سخت‌افزاری این دستگاه‌ها به شبکه عمل می‌کند و می‌تواند موجب دسترسی هکرها به دستگاه شود.

شرکت سیسکو اعلام کرده است که کاربران می‌توانند با امن ساختن ساختار شبکه خود و افزودن دروازه‌های امنیتی بیشتر برای دسترسی به شبکه، از این حمله جلوگیری کنند و با این وجود این شرکت در حال تلاش برای رفع تمام عیار این مشکل است و در صورت رسیدن به نتیجه، بلافاصله آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
 
کد مطلب: 38187
نام شما
آدرس ايميل شما