۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۲

آیفون 6S و 6S پلاس از جنس الماس و طلا

ایتنا- هنوز جنجال‌های مربوط به ساخت نسخه جدید آیفون فروکش نکرده است که خبری جدید درباره عرضه نسخه‌ای ساخته شده از الماس برای این تلفن همراه به گوش می‌رسد.
آیفون 6S و 6S پلاس از جنس الماس و طلا


هنوز جنجال‌های مربوط به ساخت نسخه جدید آیفون فروکش نکرده است که خبری جدید درباره عرضه نسخه‌ای ساخته شده از الماس برای این تلفن همراه به گوش می‌رسد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت gizmodo، اگر خرید یک تلفن همراه بسیار گران قیمت شرکت اپل نمی‌تواند احساس لوکس گرایی در شما را آرام کند از خواندن این خبر خوشحال خواهید شد.

شرکت اپل به تازگی رنگ طلایی، صورتی را به عنوان رنگی جدید در تلفن‌های همراه هوشمند آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس به کاربران معرفی کرده است. با این وجود اعتراض‌های بسیاری درباره این رنگ به این شرکت صورت گرفته است و بسیاری از افراد این رنگ را کاملا متضاد با تعریف رنگ طلایی، صورتی می‌دانند.

به این ترتیب فضای کاری برای شرکت‌هایی که محصولات اپل را به لوکس‌ترین حالت تبدیل می‌کنند مهیا شده است و یکی از این شرکت‌ها اقدام به ساخت یک نمونه آیفون ساخته شده از طلا و الماس کرده است که مسلما نمی‌توان اعتراضی به رنگ طلایی آن داشت.

 

این دستگاه ابتدا با روکشی از جنس طلای ۲۵۴ عیار پوشانده می‌شود و در ادامه این فرایند نیز بدنه آن با الماس‌های بسیار با کیفیت و ویژه پوشانده می‌شود.

البته همان‌طور که انتظار می‌رود، قیمت این مدل نیز چندان پایین نخواهد بود و این محصول بسته به نوع تلفن همراه و سایز دستگاه (این نوع از لوکس سازی برای مدل‌های قدیمی‌تر نیز قابل اعمال خواهد بود) می‌تواند برای کاربر هزینه‌ای نزدیک به ۳ هزار و ۳۰۰ دلار تا ۴ هزار و ۲۰۰ دلار در بر داشته باشد.
 
کد مطلب: 38186
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام