۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱

۸۰ درصد شارژ تلفن همراه در نیم ساعت

ایتنا- شرکت کوالکام به تازگی از پردازنده جدید خود در رده دستگاه‌های همراه رونمایی کرده است که این پردازنده دارای قابلیت ویژه سرعت بالای دسترسی به شبکه اینترنت است و در کنار آن نیز سیستم شارژ سریع این شرکت رونمایی شده است که می‌تواند باتری را در ۳۵ دقیقه بیشتر از ۸۰ درصد شارژ کند.
۸۰ درصد شارژ تلفن همراه در نیم ساعت


شرکت کوالکام به تازگی از پردازنده جدید خود در رده دستگاه‌های همراه رونمایی کرده است که این پردازنده دارای قابلیت ویژه سرعت بالای دسترسی به شبکه اینترنت است و در کنار آن نیز سیستم شارژ سریع این شرکت رونمایی شده است که می‌تواند باتری را در ۳۵ دقیقه بیشتر از ۸۰ درصد شارژ کند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت gizmodo، کوالکام امروزی جایگاهی برابر با اینتل ده سال پیش دارد و محصولات این شرکت به نحوی در بازار مصرف تلفن‌های همراه هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند که وجود آنها بر روی دستگاه‌ها می‌تواند اعتماد مشتریان را به همراه داشته باشد.

با تمامی این تفاسیر پردازنده‌های سری اسنپ دراگون ۸۱۰ این شرکت با اعتراض شرکت سامسونگ روبرو شد و این امر موجب شد تا کوالکام به‌سرعت به دنبال ارائه نسل جدید پردازنده‌های خود برود و این پردازنده‌ها را به کاربران معرفی کند. حال این محصول تنها برگ برنده کوالکام نبوده است و این شرکت اقدام به طراحی یک نوع خاص از شارژر کرده است که می‌تواند با سرعتی بسیار بالا همراه‌های هوشمند را شارژ کند.

 

این شارژر ویژه می‌تواند با استفاده از معماری پنهان موجود در تلفن‌های همراه، باتری آنها را در مدت زمانی نزدیک به ۳۵ دقیقه به میزانی بیشتر از ۸۰ درصد شارژ کند که این امر برای کاربران تشنه باتری به عنوان یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

این سیستم جدید بر پایه ولتاژهای مختلف کار خواهد کرد و بسته به شرایط، ولتاژی از بین ۵، ۹، ۱۲ و ۲۰ ولت را برای شارژ دستگاه انتخاب خواهد کرد که نتیجه این امر، دستیابی به‌سرعت یاد شده خواهد بود.

البته برای بهره‌مند شدن از این امکان باید به سراغ پردازنده‌های تولیدی خود شرکت کوالکام بروید. در حال حاضر این نوع از شارژ سریع برای پردازنده‌های اسنپ دراگون ۸۲۰، ۶۲۰، ۶۱۸، ۶۱۷ و ۴۳۰در دسترس خواهد بود و ممکن است در آینده این لیست گسترش پیدا کند.
 
کد مطلب: 38184
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام