۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱

تغییر نام پروژه مورفیوس به واقعیت مجازی پلی‌استیشن

ایتنا- شرکت سونی به‌تازگی اعلام کرد که پروژه عینک واقعیت مجازی این شرکت که با نام پروژه مورفیوس شناخته می‌شد، از این پس با نام جدیدی شناخته خواهد شد که این نام، واقعیت مجازی پلی‌استیشن یا Play Station VR است.
تغییر نام پروژه مورفیوس به واقعیت مجازی پلی‌استیشن


شرکت سونی به‌تازگی اعلام کرد که پروژه عینک واقعیت مجازی این شرکت که با نام پروژه مورفیوس شناخته می‌شد، از این پس با نام جدیدی شناخته خواهد شد که این نام، واقعیت مجازی پلی‌استیشن یا Play Station VR است.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت gizmodo، بازار رقابت عینک‌های واقعیت مجازی به‌طور عجیبی در حال پیشرفت هستند و با وجود اینکه هنوز شاهد این هستیم که شرکت‌های بزرگ موفق به عرضه محصولات خود به صورت رسمی نشده‌اند، بازهم تغییراتی در نام و طراحی پروژه‌های خود ایجاد می‌کنند.

یکی از محصولاتی که در این رده افراد زیادی را به انتظار گذاشته است، عینک واقعیت مجازی شرکت سونی محسوب می‌شود. این عینک که با نام پروژه مورفیوس به کاربران معرفی شده بود، تحت نظر بخش سرگرمی‌های سونی در حال گذراندن مراحل نهایی توسعه است.

 

به‌تازگی مسئولان این شرکت در بیانیه‌ای نام جدیدی را بر روی این پروژه قرار داده‌اند و از این پس باید اخبار مربوط به عینک واقعیت مجازی سونی را با نام واقعیت مجازی پلی‌استیشن یا Play Station VR دنبال کنید.

شایان ذکر است که سونی هیچ اطلاعات دیگری را در این زمینه منتشر نکرده است و تنها چیزی که برای همگان واضح است این امر است که این محصول در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی یعنی پیش از پایان سال ۱۳۹۴ به بازار عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 38183
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام