کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله تازه گوگل به اپل بر سر خدمات موسیقی

خبرگزاری فارس , 24 شهريور 1394 ساعت 13:20

ایتنا- اریک اشمیت سرویس موسیقی اپل را قدیمی دانست و وعده ارائه خدمات پیشرفته‌تری را در حوزه موسیقی از سوی گوگل داد.




اریک اشمیث مدیرعامل سابق گوگل که هم‌اکنون مدیریت شرکت نوپای آلفابت را به عهده گرفته، با حمله به خدمات نوپای موسیقی اپل آن را قدیمی و مخصوص نخبگان توصیف کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، وی که در مورد مزایای هوش مصنوعی و کاربردهای آن در آینده سخن می‌گفت اظهار امیدواری کرد که از راه رسیدن دستگاه‌ها و سیستم‌های دارای قابلیت یادگیری باعث پیشرفت برخی طرح‌های گوگل مانند ساخت ماشین‌های بدون نیاز به راننده و فناوری تشخیص صدای کاربران خواهد شد.

اشمیث در حین بحث در این مورد به راه‌اندازی خدمات موسیقی دیجیتال اپل هم اشاره کرد و به کنایه گفت: یک دهه قبل برای راه‌اندازی یک سرویس موسیقی دیجیتال باید فهرستی از چند شرکت تجاری نخبه تهیه می‌کردید تا از طریق آنها جدیدترین موسیقی‌های محبوب را تهیه کنید.

وی افزود: اما امروزه می‌توان سیستم هوشمندتری برپا کرد که از جهان واقعی بیاموزد و بتواند پیش‌بینی کند که خوانندگان محبوب نسل جدید چه کسانی هستند و از چه نقاطی از جهان ظهور می‌کنند و بر همین اساس خدمات موسیقی ارائه کرد.

این فرآیند کمتر نخبه‌گرایانه‌تر است و به همه امکان می‌دهد ستارگان جدید را از طریق مجموعه‌های مورد پسند موسیقیشان و نه از طریق علائق خاص یک عده محدود انتخاب کنند.


کد مطلب: 38157

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38157/حمله-تازه-گوگل-اپل-سر-خدمات-موسیقی

ايتنا
  https://www.itna.ir