کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر ارشد اجرایی توییتر آماج انتقادات شد

25 شهريور 1394 ساعت 10:41

ایتنا- پس از شروع موجب از اعتراض نسبت به مدیر ارشد اجرایی شبکه اجتماعی توییتر، سرانجام صدای اصلی‌ترین سهامدار این شرکت نیز از شرایط فعلی این شبکه اجتماعی درآمده و او نیز خواستار برکناری مدیر فعلی این شرکت شد.




پس از شروع موجی از اعتراض نسبت به مدیر ارشد اجرایی شبکه اجتماعی توییتر، سرانجام صدای اصلی‌ترین سهامدار این شرکت نیز از شرایط فعلی این شبکه اجتماعی درآمده و او نیز خواستار برکناری مدیر فعلی این شرکت شد.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت cnet، برخلاف فیس‌بوک که روزهای آرامی را از نظر مدیریتی سپری می‌کند، شرکت توییتر با مشکلات فراوانی در زمینه مدیریت روبرو است و بسیاری از سهامداران اصلی این شرکت خواستار انتصاب فردی به عنوان نفر اول هدایت کننده است شرکت شده‌اند.

البته مشکل توییتر در نوع خود منحصر به فرد است زیرا این شرکت از سه ماه پیش به صورت رسمی فاقد یک مدیر ارشد اجرایی مستقل است و موسس این شرکت به صورت دورادور در حال انجام وظایف این پست حیاتی است.

نکته‌ای که اکثریت افراد به آن معترض هستند نیز نوع فعالیت این مدیر است زیرا علیرغم اینکه خود را مدیر دائمی اعلام نکرده است، هیچ اقدامی برای یافتن یک مدیر ارشد اجرایی مناسب برای این شرکت نکرده است و همین نابسامانی موجب شده است تا شرایط این شبکه اجتماعی نامساعد باشد.

 

در آخرین حملات صورت گرفته به جک دورسی(Jack Dorsey) بزرگ‌ترین سهام‌دار شرکت توییتر که کریس ساچا (Chris Sacca) نام دارد نیز به جمع معترضان پیوسته و توییت‌های متعددی را درباره بی‌کفایتی جک دورسی برای تصدی بر این پست منتشر کرده است.

شایان ذکر است که دورسی هنوز هیچ عکس العملی نسبت به این اعتراض‌ها نشان نداده است ولی نمی‌توان انتظار داشت که شرایط دومین شبکه اجتماعی بزرگ جهان به همین ترتیب باقی بماند.
 


کد مطلب: 38140

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38140/مدیر-ارشد-اجرایی-توییتر-آماج-انتقادات

ايتنا
  https://www.itna.ir