۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

مهم‌ترین تفاوت‌های آیفون 6S با آیفون قبلی

ایتنا- از مهم‌ترین تفاوت‌های آیفون جدید،‌ استفاده از چیپ‌ست A9 است که در واقع بالاترین مدل چیپ‌ست ساخته شده توسط اپل است.
مهم‌ترین تفاوت‌های آیفون 6S با آیفون قبلی


بالاخره آیفون 6S طبق معمول پس از ماه‌ها حرف و حدیث رونمایی شد و برخلاف انتظارات، از نظر ظاهری هیچ تفاوت عمده‌ای با پیشکسوت خود یعنی آیفون 6 ندارد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت اپل در ارائه محصول جدید خود بیشتر بر روی سخت‌افزار داخلی گوشی تمرکز کرده تا ارائه یک طراحی جدید و به نظر می‌رسد بیشتر وقت و انرژی خود را روی ارائه یک طرح جدید برای آیفون ۷ که سال آینده معرفی خواهد کرد، گذاشته است.




پیش از پرداختن به سخت‌افزار این گوشی باید بگوییم که برخی تفاوت‌های ظاهری آیفون 6S با 6 این است که ضخامت گوشی جدید اپل 0.2 میلی‌متر افزایش یافته و از 6.9 به 7.1 میلی متر افزایش یافته است.

همچنین به لحاظ وزنی نیز آیفون جدید 14 گرم اضافه وزن داشته و از 129 گرم به 143 گرم رسیده است.

اما تفاوت‌های اصلی این دو گوشی در بخش سخت‌افزار آغاز می‌شود؛ محصول جدید اپل از یک چیپست A9 اپل بهره می‌برد که بالاترین چیپست ساخته شده توسط این شرکت تا به امروز است.

همچنین آیفون 6S مجهز به یک پردازنده سه هسته‌ای با فرکانس دو گیگاهرتز است در حالیکه پردازنده آیفون 6 دو هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است.

نمایشگر آیفون جدید از فناوری جدید سنجش فشار لمس موسوم به «فورس‌تاچ» بهره می‌برد در حالیکه آیفون شش این فناوری را ندارد.

بخش دیگری که در آیفون جدید بهبود قابل توجهی داشته دوربین دستگاه است. آیفون 6S یک دوربین 12 مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری با وضوح 4K دارد در حالیکه دوربین آیفون قبلی هشت مگاپیکسل با وضوح HD است.
کد مطلب: 38126
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام