۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲

نرم‌افزاری برای ذخیره باتری با از کار انداختن هوشمند اپ‌ها

ایتنا- متخصصان موفق به طراحی یک نرم‌افزار بسیار ویژه شده‌اند که می‌تواند با بررسی ساختار کارکرد نرم‌افزارهای فعال در تلفن همراه و از کار انداختن نسخه‌های غیرضروری، به صورت هوشمند مدیریت مصرف باتری را بر عهده گرفته و کارایی تلفن همراه شما را بهتر کنند.
نرم‌افزاری برای ذخیره باتری با از کار انداختن هوشمند اپ‌ها


متخصصان موفق به طراحی یک نرم‌افزار بسیار ویژه شده‌اند که می‌تواند با بررسی ساختار کارکرد نرم‌افزارهای فعال در تلفن همراه و از کار انداختن نسخه‌های غیرضروری، به صورت هوشمند مدیریت مصرف باتری را بر عهده گرفته و کارایی تلفن همراه شما را بهتر کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت engadget، یکی از موارد اصلی مصرف بالای باتری‌های تلفن‌های همراه هوشمند در دنیای امروزی را باید تعدد نرم‌افزارهای فعال بر روی آنها دانست.

بسیاری از ما به از کار انداختن نرم‌افزارهای اضافه بر روی سیستم خود عادت کرده‌ایم ولی حتی کسانی که در این کار خبره هستند نیز نمی‌توانند تمامی نرم‌افزارهایی که بدون دلیل در حال مصرف باتری هستند را از کار بیندازند.
مشکل اصلی نیز زمانی شروع می‌شود که تلفن همراه شما در دستتان نیست و در این شرایط نرم‌افزارهای متعددی مصرف بیجای باتری را شروع خواهند کرد.


حال متخصصان موفق به طراحی یک ساختار هوشمند برای مدیریت مصرف بارتی شده‌اند. این ساختار در نخستین گام به نرم‌افزارهای مدیریت باتری عادی موجود در بازارهای نرم‌افزاری شباهت دارد ولی ساختار عملکرد آن با این اپلیکیشن‌ها متفاوت بوده و بسیار بهینه‌تر است.

این برنامه می‌تواند به بررسی ساختار هر برنامه بپردازد و بر اساس میزان اهمیت برنامه یاد شده، به صورت خودکار برای از کار انداختن آن تصمیم لازم را اتخاذ نموده و به طور هوشمند برای مدیریت باتری تلفن همراه هوشمند شما اقدام کند.

به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که مصرف باتری در تلفن‌های همراه هوشمند بالا رده به‌مراتب بهبود پیدا کرده و به میزانی معقول کاهش پیدا کند.
شایان ذکر است که این سیستم با نام Hush طراحی شده است و به زودی در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.
 
کد مطلب: 38114
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام