۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰

هفته آینده Office 2016 رسما عرضه می‌شود

ایتنا - 22 سپتامبر 2015 تاریخی است که نسخه بعدی مجموعه نرم‌افزاری Office برای ویندوز به صورت عمومی عرضه می‌شود.
هفته آینده Office 2016 رسما عرضه می‌شود


شرکت مایکروسافت با به‌روزرسانی سیستم عامل خود توانست بار دیگر محبوبیت از دست رفته را بازگرداند و توجه کاربران جهانی را به سمت خود جلب کند. ولی این شرکت همچنان به توسعه محصولات خود ارائه می‌دهد و این طور که مراکز خبری اعلام کردند، ۲۲ سپتامبر یعنی هفته آینده نسخه ویژه مجموعه نرم‌افزاری Office 2016 برای ویندوز عرضه خواهد شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۵ تاریخی است که نسخه بعدی مجموعه نرم‌افزاری Office برای ویندوز در رایانه‌های رومیزی به صورت عمومی عرضه می‌شود.

کاربرانی که هم‌اکنون از Office 365 Personal و Home استفاده می‌کنند، در تاریخ مذکور می‌توانند به صورت دستی می‌توانند نصب ابزارهای Office 2016 روی سیستم عامل ویندوز را از سایت Office.com انجام دهند.

شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است از اکتبر ۲۰۱۵ یعنی ماه آینده عرضه عمومی ابزارهای Office ۲۰۱۶ را به صورت خودکار آغاز کند. آن دسته از کاربرانی که مشتری مایکروسافت محسوب می‌شوند و مجوز استفاده از مجموعه نرم‌افزاری این شرکت را در اختیار گرفته‌اند، می‌توانند از تاریخ اول سپتامبر بارگذاری Office ۲۰۱۶ را از Volume Licensing Center آغاز کنند.

 

مجموعه نرم‌افزاری Office ۲۰۱۶ برای رایانه‌های رومیزی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نسخه جدید تمام ابزارهای Office ۲۰۱۳ را شامل می‌شود.

شرکت مایکروسافت مارس امسال پیش‌نمایش IT/pro این مجموعه نرم‌افزاری را برای سیستم‌های عامل ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ عرضه کرد تا تمامی لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها بتوانند آن را در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 38091
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام