کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Skype 6.0 برای اندروید و iOS عرضه شد

16 شهريور 1394 ساعت 13:23

ایتنا - در این نسخه از ابزار ارتباطی اسکایپ یک کلید متحرک وجود دارد که جست‌وجور در شماره‌ تلفن‌ها و متن‌های رد و بدل شده بین کاربران را آسان می‌کند.




ابزار ارتباطی Skype 6.0 مخصوص سیستم‌عامل اندروید روز گذشته عرضه شد و به صورت همزمان Skype 6.0 برای آیفون و iPad در اختیار کاربران اپل قرار گرفت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مایکروسافت با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد طراحی Skype 6.0 مخصوص اندروید نسبت به نسخه قبلی کاملا تغییر کرده و سیستم داخلی آن برای دسترسی به ابزارها و امکانات موجود مبتنی بر Material Design ساخته شده است تا در دستگاه‌های اندرویدی آسان‌تر از قبل بتواند امکانات اسکایپ را مورد استفاده قرار داد.

در این نسخه از ابزار ارتباطی اسکایپ یک کلید متحرک وجود دارد که جست‌وجو در شماره‌ تلفن‌ها و متن‌های رد و بدل شده بین کاربران را آسان می‌کند و همچنین امکان می‌دهد پیام‌هایی که تاکنون نخوانده‌اید را آسان‌تر در اختیار داشته باشید.

نرم‌افزار Skype 6.0 برای آیفون و iPad نیز طراحی متفاوتی را در اختیار گرفته است. این محصول قابلیت‌های کنترلی جدید را شامل می‌شود تا کاربران بتوانند سریع‌تر و آسان‌تر به ابزارهای داخلی دسترسی داشته باشند. سیستم تشخیص حرکت در این نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کند بدون استفاده از دست تماس‌های خود را برقرار کنند یا اینکه پیام بفرستند.

 

مایکروسافت توضیح داد که نسخه جدید مخصوص سیستم عامل موبایلی iOS به اشتراک گذاری تصاویر، لینک‌های اینترنتی و شکلک‌ها را هم نسبت به قبل آسان‌تر می‌کند و با آن به راحتی می‌توان تماس‌های ویدیویی را برقرار کرد.

نسخه ۶.۰ ابزار ارتباطی اسکایپ مخصوص آیفون هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی iTunes اپل عرضه شده است. نسخه ۶.۰ این ابزار برای گوشی‌های اندرویدی نیز در فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل موجود است.
 


کد مطلب: 37985

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37985/skype-6-0-اندروید-ios-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir