۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲

کاسبی شرکت آمریکایی از 37 میلیون قربانی سایت اشلی مدیسون

ایتنا- بسیاری از صاحب‌نظران از Trustify به علت سوءاستفاده از نگرانی کاربران اینترنت و نقض حریم‌شخصی آنها برای کسب درآمد انتقاد کردند.
کاسبی شرکت آمریکایی از 37 میلیون قربانی سایت اشلی مدیسون


ده‌ها میلیون نفر از کاربران سایت هک شده و مروج خیانت اشلی مدیسون پس از افشای جزئیات شرم‌آوری از زندگی خصوصیشان، ایمیل‌هایی از یک شرکت نوپا به نام Trustify دریافت کردند.


به گزارش ایتنا از فارس، این شرکت آمریکایی که شش ماه قبل تاسیس شده ابزار آنلاینی برای جستجوی داده‌های هک شده کاربران اشلی مدیسون طراحی کرده که به همه امکان می‌دهد از وجود یا عدم وجود آدرس ایمیلشان در میان داده‌های هک شده مطلع شوند.

اگر آدرس ایمیل فرد در میان اطلاعات هک شده موجود باشد، Trustify به کاربر هشدار می‌دهد که ممکن است این داده‌ها برای همیشه در کل وب پخش شوند و زندگی شخص را نابود کنند.

همچنین لینکی به یک سرویس ۶۷ دلاری ارائه می‌شود تا کاربران از طریق آن بتوانند اطلاعات افشا شده خود را مخفی کنند.

خدمات یاد شده با استقبال زیادی در غرب مواجه شده، به گونه‌ای که در هر یک ثانیه ۵۰۰ جستجو برای یافتن ایمیل‌های هک شده از سوی کاربران صورت می‌گیرد.

همچنین استفاده کاربران سایت اشلی مدیسون از خدمات پولی حذف داده‌های هک شده نیز درآمد خوبی برای Trustify به ارمغان آورده است.

آنها می‌گویند در واقع این شرکت به جمع هکرها و هرزنامه‌نویسانی پیوسته که سال‌هاست از داده‌های مسروقه کاربران در فضای مجازی سوءاستفاده می‌کنند.
کد مطلب: 37957
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام