۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰

فقط کاربران سازمانی ویندوز ۱۰ اطلاعات به‌روزرسانی‌ را دریافت می‌کنند

ایتنا - اطلاعاتی که مایکروسافت هم‌اکنون در مورد وصله‌های امنیتی خود منتشر می‌کند نسبت به قبل بسیار کاهش یافته است.
فقط کاربران سازمانی ویندوز ۱۰ اطلاعات به‌روزرسانی‌ را دریافت می‌کنند


پس از آنکه گفته شد مایکروسافت هیچ برنامه‌ای برای انتشار جزئیات کامل وصله‌های امنیتی و به‌روزرسانی‌های خود در مورد ویندوز ۱۰ ندارد، این شرکت بار دیگر استراتژی‌های خود را مورد بازبینی قرار داد و سرانجام به این نتیجه رسید تا رویه مذکور را برای کاربران سازمانی تغییر دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، پیش از این مقامات ارشد مایکروسافت به صورت کاملا صریح توضیح دادند که این شرکت هیچ گونه‌ برنامه‌ای ندارد تا بر اساس آن در هر به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ اعلام کند کدام حفره‌های امنیتی را از میان برداشته است و چه جزئیاتی را لحاظ کرده است.

ولی هم‌اکنون برخی مدیران این شرکت به خبرگزاری رجیستر توضیح دادند که مایکروسافت می‌خواهد برخی اطلاعات را در مورد به‌رورسانی‌های اصلی و حذف حفره‌های امنیتی جدی در فرآیند Windows 10 Cumulative انتشار دهد.

به طور کلی باید توجه داشت اطلاعاتی که مایکروسافت هم‌اکنون در مورد وصله‌های امنیتی خود منتشر می‌کند نسبت به قبل بسیار کاهش یافته است.

 

«گِیب آئول» مدیر مرکز Windows Insider با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد: «ما اطلاعات همه تغییراتی که با هر به‌روزرسانی انجام می‌دهیم را منتشر نخواهیم کرد. مدیریت این کار بسیار سخت است و البته انتشار این اطلاعات ارزش چندانی ندارد.»

با این وجود در بیانیه روز گذشته مایکروسافت گفته شد که کاربران سازمانی می‌توانند برخی جزئیات مربوط به به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۰ را در اختیار بگیرند.

«جیم آلکوف» از مدیران ارشد مایکروسافت در این خصوص اظهار داشت که شرکت مذکور فقط برای مشتریان سازمانی خود لیست برخی تغییرات را که با هر به‌روزرسانی اعمال می‌شود، منتشر می‌کند. این اطلاعات به آخرین به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های امنیتی مربوط می‌شوند و به صورت محدود در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرند.
 
کد مطلب: 37838
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام