۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۶

آخرین نسخه آزمایشی ویندوز سرور ۲۰۱۶ عرضه شد

ایتنا - مایکروسافت در حال ساخت مدل استانداردسازی کانتینر نرم‌افزاری جدید خود برای سرورها است.
آخرین نسخه آزمایشی ویندوز سرور ۲۰۱۶ عرضه شد


شرکت مایکروسافت آخرین نسخه آزمایشی Technical Preview برای سیستم‌های عامل Windows Server 2016 و Windows System Centre 2016 را عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، نسخه آزمایشی Technical Preview 3 فرصت دیگر برای مدیران فناوری در سازمان‌ها محسوب می‌شود تا بتوانند قابلیت‌های جدید پرچمدار محصولات مایکروسافت برای سرورها را مورد آزمایش قرار دهند و بازخوردهای خود را در اختیار این شرکت بگذارند.

مایکروسافت که رویه خود را برای به‌روزرسانی سیستم‌های جامع خود تغییر داده است روی وبلاگ رسمی خود نوشت: «در حالی که نسخه ۲۰۱۶ راهکارهای خود را برای مراکز داده و سیستم‌های چندگانه آماده می‌کنیم، باید به سازمان‌های سراسر جهان اعلام کنیم که به صورت همزمان روی ابزارها و منابعی کار می‌کنیم که برای سازگاری هرچه بیشتر فضای کاری خود با خدمات پردازش ابری به آنها نیاز دارید.»

در ادامه این مطلب گفته شد: «این محصول برای بسیاری از ما یک اتفاق مهم در فرآیند به‌روزرسانی نرم‌افزاری محسوب می‌شود و به کسب و کارهای مختلف امکان می‌دهد تا بتوانند برای سازگاری هرچه بیشتر با نیازهای مشتریان، گام‌های آسان‌تری بردارند. ما بر این باوریم که نسل جدید محصولات سازمانی مایکروسافت رضایت شما را در پی خواهد داشت.»

 

شرکت مایکروسافت همچنین اظهار داشت که در حال تکمیل Windows Server Containers است. مایکروسافت در حال ساخت مدل استانداردسازی کانتینر نرم‌افزاری جدید خود برای سرورها است و در این زمینه همکاری‌هایی را با بنیاد لینوکس آغاز کرده است.

این شرکت روی وبلاگ خود به سازمان‌ها توضیح داده است که ابزارهای مدیریت سرورها از راه دور را مبتنی بر Windows 10 Client به زودی ارسال می‌کند و نسخه نهایی آن را در قالب سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۱۶ ارائه می‌دهد.
 
کد مطلب: 37723
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام