کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسل جدید نرم‌افزارهای حسابداری ابری مخصوص سازمان‌های کوچک

26 مرداد 1394 ساعت 12:09

ایتنا - شرکت Xero هم‌اکنون می‌کوشد از طریق این خدمات ارتباط سازمان‌ها با موسسات مالی را برقرار کند.




شرکت Xero از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای حسابداری مبتنی بر فضای ابری اعلام کرد که هدف بعدی آن پر کردن شکاف میان سازمان‌های کوچک و موسسات مالی است تا از این طریق کسب و کارها بتوانند به منابع مالی دسترسی بیشتری داشته باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، «راد دراری» مدیرعامل از بنیانگذاران مرکز Xero در کنفرانس Xerocon 2015 توضیح داد گام بعدی آنها برقراری ارتباط میان نرم‌افزارهای حسابداری، حسابداران، دفترداران و موسسات مالی بزرگ است.

او گفت شرکت Xero به کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند داده‌های مربوط به بخش حسابداری خود را روی فضای پردازش ابری مورد استفاده قرار دهند. صاحبان سازما‌ن‌های کوچک با استفاده از این داده‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های خود را بهتر مدیریت کنند.

دراری در صحبت‌های خود اظهار داشت: «تزریق سرمایه به کسب و کارهای کوچک می‌تواند فواید فراوانی برای آنها به همراه داشته باشد. این همان هدفی است که ما دنبال می‌کنیم و قصد دارید طی خدمات مالی مبتنی بر وب انجام دهیم. این مرحله بعدی فعالیت‌های ما محسوب می‌شود تا نرم‌افزارهای حسابداری مالی آن را در اختیار سازمان‌ها بگذارند. نسل جدید نرم‌افزارهای حسابداری در اصل یک سیستم ارتباطی جامع محسوب می‌شوند.»

 

خدمات مالی مبتنی بر وب به گونه‌ای طراحی می‌شوند که ارتباط میان سیستم‌های الکترونیکی سازمانی را برقرار می‌کنند و شرکت Xero هم‌اکنون می‌کوشد از طریق این خدمات ارتباط سازمان‌ها با موسسات مالی را برقرار کند.

از آنجایی که بانک‌ها معمولا به سازمان‌های متوسط و بزرگ وام می‌دهند، نرم‌افزار مالی جدید می‌تواند این مشکل را برای سازمان‌های کوچک برطرف کند و ارتباط نزدیک‌تری میان آنها و بانک‌ها برقرار سازد.
 


کد مطلب: 37656

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37656/نسل-جدید-نرم-افزارهای-حسابداری-ابری-مخصوص-سازمان-های-کوچک

ايتنا
  https://www.itna.ir