۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
وزیر ارتباطات خبر داد

اتصال ۲۵هزار روستا به شبکه اینترنت تا پایان سال

ایتنا- واعظی: در سال گذشته ۸۵ تا ۹۰ روستا به اینترنت وصل شده‌اند و مقرر شده تا ۳۶۰ روستا دیگر اینترنت دار شوند.
اتصال ۲۵هزار روستا به شبکه اینترنت تا پایان سال


وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه ۲۵هزار روستا تا پایان سال به شبکه اینترنت وصل خواهد شد، گفت: پهنای باند در کشور تا پایان دولت قبل ۶۰۰ گیگابایت بر ثانیه بوده که تا کنون به ۲۴۰۰ گیگابایت رسیده و تا پایان سال به ۴۰۰۰ گیگابایت خواهد رسید.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمود واعظی، امروز (۲۴ مرداد ماه) در دیدار با امام جمعه بیرجند، گفت خراسان جنوبی با عنوان استانی تازه تاسیس و استانی که دچار خشکسالی بوده و مرزی بودن آن دولت نگاه ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: یکی از وظایف اصلی حکومت اول امنیت و بعد رفاه است چون اگر مرزنشینان متعهد به نظام داشته باشیم نیروهای مسلح و دولت آرامش دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت با شرایط خاصی مواجه است که برای میراثی که برای آن به جا مانده خیلی به زحمت افتاده است، افزود: با نگاه دولت به آینده امیدواریم با هدایت‌های رهبری بتوانیم به مشکلات فائق آییم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم براساس برنامه‌ریزی‌ها از اواخر امسال از رکود اقتصادی خارج شویم، گفت: سال آینده سال رونق اقتصادی خواهد بود و باید اشتغال بوجود آورده و فعالیت‌های مختلفی داشته تا معیشت مردم از وضعیت کنونی خارج شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خراسان جنوبی استانی پهناور است که برای زیرساخت‌ها در این استان باید سرمایه‌گذاری بیشتری انجام شود، اظهار کرد: فیبر نوری که در این استان انجام شده قابل مقایسه با سایر استان‌ها نیست.

واعظی با بیان اینکه می‌توانیم ادعا کنیم در همه روستاهای بالای ۱۵خانوار ارتباط داریم، افزود: در سال گذشته ۸۵ تا ۹۰ روستا به اینترنت وصل شده‌اند و مقرر شده تا ۳۶۰ روستا دیگر اینترنت دار شوند.
کد مطلب: 37619
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام