۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱

مشخصات محصول جدید هوآوی فاش شد

ایتنا- محصول جدید هوآوی با داشتن قابلیت‌هایی مانند صفحه نمایش 6 اینچی و دوربین 20.7 مگاپیکسلی در نمایشگاه برلین رونمایی خواهد شد.
مشخصات محصول جدید هوآوی فاش شد


کمپانی چینی هوآوی در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی‌های فعال فناوری شده که محصولات متنوعی را با قابلیت‌های متفاوت تولید و روانه بازار فناوری کرده که با استقبال چشمگیر طرفدارانش مواجه شده است.


به گزارش ایتنا از مهر، هوآوی در حال فعالیت بر پرچم‌دار جدید این کمپانی با نام Huawei Mate 8 است که احتمالا در نمایشگاه IFA 2015 میلادی که در ماه سپتامبر در برلین برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

پرچم‌دار جدید هوآوی در ادامه سری محصولات Ascend Mate۷ است که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های این کمپانی شد.

تصویر گنگی از محصول جدید هوآوی منتشر شده اما به خوبی نمی‌توان شاهد تصویر اسمارت‌فون این کمپانی بود.

مشخصات فاش شده از این محصول نشان می‌دهد که هوآوی از یک صفحه نمایش منحنی برای Mate 8 استفاده کرده است. صفحاتی شبیه به Samsung Galaxy S6 edge.

این اسمارت‌فون در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. قاب پشتی همانند صفحه نمایش از طراحی منحنی برخوردار شده تا نه تنها بتواند تبدیل به محصولی متفاوت شود بلکه بتواند ساده‌تر در دستان کاربران قرار گرفته و احتمال افتادن آن کاهش پیدا کند.

داشتن قاب منحنی به کاربران اجازه می‌دهد تا با اسمارت‌فون‌ها ساده‌تر کار کنند. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به مواردی مانند صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح QHD ، دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و همینطور حسگر اثر انگشت را اشاره کرد.

محصول جدید هوآوی در دو نسخه وارد بازار فناوری خواهد شد. نسخه‌ای با رم 3گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و نسخه دیگر نیز از رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار خواهد شد.

همانطور که گفته شد، Mate 8 یکی از پرچمداران جدید هوآوی خواهد بود در نتیجه این کمپانی چینی محصول جدید خود را با پردازنده‌ای اختصاصی عرضه خواهد کرد که از Kirin 950 بهره گرفته شده است.
کد مطلب: 37598
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام