۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸

منوی Start به ویندوز RT برمی‌گردد

ایتنا - ورود منوی Start به ویندوز RT با آنچه که کاربران در سیستم عامل ویندوز 10 تجربه می‌کنند کاملا متفاوت است.
منوی Start به ویندوز RT برمی‌گردد


اگر دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز RT در اختیار دارید، نمی‌توانید صاحب ویندوز ۱۰ شوید. اما مایکروسافت یک به‌روزرسانی برای شما در نظر گرفته است که به کمک آن می‌توانید برخی قابلیت‌های جدید را مورد استفاده قرار دهید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، مرکز WinBeta در جدیدترین گزارش خود توضیح داد که مایکروسافت ماه آینده یک به‌روزرسانی برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز RT ارائه می‌دهد تا با این اتفاق منوی Start به ویندوز RT 8.1 اضافه شود.

در این گزارش همچنین گفته شد که مایکروسافت قصد دارد سیستم قفل نمایشگر را به سیستم عامل ویندوز RT اضافه کند و نسل جدید قابلیت‌های امنیتی را در اختیار این کاربران بگذارد.

سیستم عامل ویندوز RT در زمان ورود به بازار نتوانست محبوبیت زیادی کسب کند و با کاربران خانگی یا سازمانی سازگار شود. این محصول تنها روی دستگاه‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد و نمی‌تواند تمام ابزارهای ویندوزی را مورد استفاده قرار دهد.

 

ویندوز ۱۰ نشان داد که نسخه RT سیستم عامل مایکروسافت آینده‌ای ندارد و با این وجود شرکت سازنده تصمیم گرفته است با عرضه برخی به‌روزرسانی‌ها، کاربران ویندوز RT را راضی نگه دارد.

ورود منوی Start به ویندوز RT با آنچه که کاربران در سیستم عامل ویندوز ۱۰ تجربه می‌کنند کاملا متفاوت است و با این وجود مرکز WinBeta گزارش داده است که کاربران می‌توانند قابیت‌های مورد علاقه خود را با به‌روزرسانی جدید در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 37553
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام