۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳

مایکروسافت Sway را جایگزین PowerPoint کرد

ایتنا - نسخه بتای نرم‌افزار Sway روز گذشته برای رایانه‌های شخصی و تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 ارایه شد.
مایکروسافت Sway را جایگزین PowerPoint کرد


اگر تاکنون از نرم‌افزار PowerPoint برای معرفی پروژه و حضور در سمینارها استفاده می‌کردید، هم‌اکنون زمان آن فرا رسیده است تا محصول جایگزین مایکروسافت موسوم به Sway را مورد استفاده قرار دهید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از استاندارددیلی، نرم‌افزار جدید مایکروسافت که Sway نام دارد همراه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ روی رایانه‌های شخصی و محصولات اپلی ارائه می‌شود.

این نرم‌افزار به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند اسلایدهای خود را نمایش دهند و آنها را با عکس، ویدیو و متن سازگار کنند. کاربران با Sway همچنین می‌توانند محصول نهایی را به صورت مستقیم روی شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر و فیس‌بوک بگذارند و قابلیت‌های دیگر پلتفرم‌های تعاملی و اجتماعی را در اختیار بگیرند.

در حالی که تحلیلگران بازار Sway را جایگزینی برای نرم‌افزار قدیمی PowerPoint می‌دانند، دیگر کارشناسان از این محصول به عنوان پاسخ مایکروسافت به نسل جدید نرم‌افزارهای رقیب از جمله Canva و Prezi یاد می‌کنند.

 

کاربران نرم‌افزار Sway همچنین قادر خواهند بود تصاویر ویدیویی را از سایت یوتیوب که از زیرمجموعه‌های گوگل محسوب می‌شود استخراج کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا عکس‌ها از شبکه اجتماعی Vine به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های توئیتر گرفته شود و موسیقی‌های دلخواه نیز از سایت Soundcloud بارگذاری شود تا در مجموع یک اسلاید کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.

نسخه بتای نرم‌افزار Sway روز گذشته برای رایانه‌های شخصی و تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ ارائه شد. کاربران آیفون و iPad اپل نیز می‌توانند این نرم‌افزار را روی مرورگر اینترنتی مورد استفاده قرار دهند.
 
کد مطلب: 37551
نام شما
آدرس ايميل شما


artur
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدایی یه بار با این برنامه کارکردید؟؟؟
سیاست پاورپوینت با SWAY زمین تا آسمون فرق داره!
آخه چرا اینکارا رو با خودتون میکنید؟؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام