۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳

Outlook مایکروسافت روی ساعت اپل عرضه شد

ایتنا - این نرم‌افزار هم‌اکنون فقط در ساعت مچی اپل پشتیبانی می‌شود و دیگر فناوری‌های پوشیدنی فعلا باید منتظر بمانند.
Outlook مایکروسافت روی ساعت اپل عرضه شد


مایکروسافت گام بزرگ‌تری در عرصه فناوری‌های پوشیدنی برداشت که البته این اقدام در حوزه سخت‌افزار نبود. شرکت مایکروسافت روز گذشته نرم‌افزار Outlook for iOS را به‌روز کرد تا محصول مذکور از ساعت مچی هوشمند Apple Watch هم پشتیبانی کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این نرم‌افزار به صورت رایگان روی فروشگاه اینترنتی iTunes Store عرضه شده است و به‌روزرسانی به نسخه ۱.۳.۵ روی آیفون می‌تواند امکان استفاده از آن را در ساعت مچی Apple Watch فراهم آورد.

کاربران Outlook مانند نرم‌افزار Email در ساعت هوشمند اپل می‌توانند صندوق پستی خود را در اختیار داشته باشند و به راحتی به تمام پیام‌های دریافتی و اتفاقات مندرج در تقویم الکترونیکی دسترسی پیدا کنند.

این نرم‌افزار همچنین امکان پاسخگویی به پیام‌های دریافتی را از طریق ساعت مچی اپل فراهم می‌کند، شکلک‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد و سیستم صوتی تشخیص دیکته کلمات را هم ارائه می‌دهد.

 

مایکروسافت در این خصوص توضیح داد که ابزار جدید برای ساعت هوشمند اپل از قابلیت پیام‌رسانی شخصی هم پشتیبانی می‌کند تا هر فرد بتواند به راحتی آن را با نیازهای خود سازگار کند.

لازم به ذکر است که مایکروسافت اوایل سال جاری میلادی نسخه ویژه نرم‌افزار Outlook را برای اندروید و iOS عرضه کرد و در این اقدام نرم‌افزار پست الکترونیکی آن هم تغییر نام دارد. این نرم‌افزار هم‌اکنون فقط در ساعت مچی اپل پشتیبانی می‌شود و دیگر فناوری‌های پوشیدنی فعلا باید منتظر بمانند.
 
کد مطلب: 37522
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام